PR І ЖУРНАЛІСТИКА

Ти сповнений ідей і дуже прагнеш поділитися ними?
Володієш культурою мови і мрієш завжди знаходитися в русі?
Бути в епіцентрі політичних і медійних подій? Зразком для наслідування?
Престижна освіта чекає на тебе!

Зв’язки з громадськістю і журналістика Університету культури – це креативна освіта для розвитку інноваційної особистості!

Хочеш відчути смак драйву – стань ще крутіше, занурюйся в обрану професію з головою, адже саме так працюють справжні професіонали!

Наша мета – ефективна модель освіти у сфері піару та журналістики, де є місце для імпровізації та експерименту, творчості і креативу; модель, яка поєднує традиційні та інноваційні підходи до навчання, все найкраще з українського і світового досвіду.

Студенти отримують якісну і професійну освіту, практичні навички під час навчання, розвивають свої творчі здібності і лідерські якості, висвітлюють бачення на соціальні, медійні і політичні процеси у світі. Саме через це випускники стають надзвичайно  конкурентоздатними на ринку праці. Вони мають більше шансів отримати хорошу, добре оплачувану, престижну роботу.

Ми разом зі студентами вчимося і вдосконалюємося під час занять та майстер-класів. Для нас особисте спілкування не менш важливе за академічні знання. Під час практики студенти отримують можливість обрати сферу діяльності і працевлаштуватися вже з першого курсу!

Сфера журналістики та піару – це не професія, це спосіб життя! Скандали, сенсаційні випадки, курйозні ситуації, цікаві зйомки – тебе навчать, як знати все і про все!

Піарник, журналіст, рекламіст – це одні з найцікавіших та найбільш публічних професій, жоден інший різновид людської діяльності не дає такої можливості для самореалізації. Кафедра разом зі своїми студентами практикує зустрічі та відкриті лекції з популярними журналістами, піарниками, брендологами і просто відомими людьми зі сфери медіа.

Наші пріоритети – ми готуємо спеціалістів, які досконало володіють професійними навичками піарника та журналіста; універсальних фахівців, зорієнтованих на створення якісного контенту, реклами, просування бренду, покращення іміджу і репутації компаній в умовах стрімкого розвитку суспільства.

Наш стиль – навчання молоді триває в атмосфері унікального освітнього процесу, спрямованого на розвиток креативного мислення, ефективного використання соціальних комунікацій, розкриття творчого потенціалу кожного студента.

Для успішного формування професійності майбутніх фахівців в університеті створена cучасна інфраструктура. Навчальна, практична та наукова робота студентів забезпечена спеціалізованими мультимедійними лабораторіями, прес-центрами і студіями. Творчий і неформальний підхід до викладання дає нам змогу відверто говорити про все, що відбувається в Україні та світі.

Наша кафедра  – це команда однодумців: науковці, журналісти-практики, піарники, брендологи та рекламісти, телевізійники. А також наші друзі – викладачі – це українські та закордонні науковці, експерти, дослідники.

029 ІНФОРМАЦІЙНА, БІБЛІОТЕЧНА ТА АРХІВНА СПРАВА

Медіакомунікації та діджитал продакшн

Інтернет-журналістика та блогінг

Дві нові спеціальності, дві нові можливості та новітній рівень освіти.

З цього року починається підготовка спеціалістів з медіакомунікацій та діджитал-продакшину, а також фахівців з інтернет-журналістики та блогінгу.

Нові напрями, нові можливості, нова ера медіа-комунікацій. Ці навчальні програми є тотожними до піару й журналістики, а також діджитал спрямовані та сучасні.

МЕДІАКОМУНІКАЦІЇ ТА ДІДЖИТАЛ ПРОДАКШН

Напрями із медіакомунікацій та діджитал продакшену – одні із найбільш динамічних течій на ринку праці. З’являється запит на фахівців, які не лише створюють контент, а й вміють працювати з ним: просувати, продавати, верифікувати, аналізувати, покращувати. Digital-професії теперішнього часу, які вміщає в себе розуміння азів продакшену, кухню реклами та багато чого ще.

ІНТЕРНЕТ ЖУРНАЛІСТИКА ТА БЛОГІНГ

Наразі ведення блогу стало не просто цікавим хобі, а сферою повноцінного заробітку. Нова різновидність журналістики, нова ера медіакомунікацій, робота 21 століття. Завдяки інтернет журналістів світ став відкритішим, ми дізнаємось інформацію, отриману з досвіду конкретної людини. Нам розповідають про нові продукти, висвітлюють проблеми.  За рахунок діяльності в мережі робота громадянським журналістом стає дедалі важливішою.

Ринок потенційних роботодавців неймовірно широкий та різноманітний, тому обравши одну з цих спеціальностей ви зможете працювати: піарником, журналістом, бренд-менеджером, радіоведучим, SММ-менеджером, рекламістом, копірайтером, телеведучим, диктором, блогером, керівником пресслужби тощо.

061 Журналістика:
Зв’язки з громадськістю (public relations) та реклама
Журналіст

Сертифікати:

1) НМТ українська мова або ЗНО (2019-2021) українська мова і література

2) НМТ математика або ЗНО (2019-2021) історія України

3) НМТ історія України або ЗНО (2019-2021) математика або іноземна мова, або біологія, або географія, або фізика, або хімія + мотиваційний лист

 

029 ІНФОРМАЦІЙНА, БІБЛІОТЕЧНА ТА АРХІВНА СПРАВА:

Медіакомунікації та діджитал продакшн

Інтернет-журналістика та блогінг

Конкурсний предмет: мотиваційний лист

Тел. для консультацій щодо вступу:
Парфенюк Ігор Миколайович (068) 739-37-70.
Дистанційне навчання: www.distancelearning-kuc.com