Сергій Ларіонов: Мистецтво фуршету

У рамках фахових онлайн-зустрічей студенти другого і третього курсів факультету готельно-ресторанного і туристичного бізнесу поспілкувались із менеджером F&B (Food and Beverage) готелю «Опера» Сергієм Ларіоновим.

До участі долучились і науково-педагогічні працівники факультету: заступник декана Ксенія Приходько, команда викладачів з дисципліни «Дуалізація освіти: Сервісно-технологічний процес» – доцент кафедри готельно-ресторанного і туристичного бізнесу Ольга Даниленко та асистент кафедри Людмила Зоценко.

«Я радий зустрітись зі студентами Університету культури, майбутніми професіоналами сфери гостинності, і поділитись із ними своїм досвідом, який налічує понад 10 років. Темою нашої зустрічі є фуршет, його складові та особливості влаштування», – сказав Сергій Ларіонов.

Об’єктом обговорення під час зустрічі був один із найвідоміших 5-зіркових готелів столиці «Опера», що розташований неподалік Оперного театру, Софійського і Володимирського соборів.

На початку спікер разом із молоддю розглянув призначення кожної зали готелю, її історію і стилізацію приміщень. Надалі розкрив головну тему заходу – «Фуршет», виокремивши його тенденції, різновиди, правила та структуру організації.

«Як відомо, фуршет це спільний прийом їжі, під час якого гості обслуговують себе самостійно та їдять, стоячи за спеціальними коктейльними столами. Однак не всі знають, що назва слова походить від французького «а ля фуршет», що означає «на виделку», яка є основним столовим приладом під час їжі», – розповів менеджер і назвав 4 головні види фуршетів: класичний (breakfast, lunch, dinner), коктейль, live stations і мікс-фуршет, надавши їм детальну характеристику.

Такі частування вимагають, звичайно, завчасної і ретельної підготовки, як і «кава-брейк», що триває до 45-ти хвилин. Це, як пояснив спікер молоді, невелика перерва упродовж будь-якого форуму або конференції. «Гості за цей час встигають випити чашку кави або чаю, з’їсти пару канапок чи поласувати смачними десертами та неформально поспілкуватися. А якщо «кава-брейк» відбувається двічі, потрібно заздалегідь підготувати замовлену кількість страв і напоїв», – наголосив Сергій Ларіонов.

Організація вишуканих і масштабних фуршетів завжди потребує правильно налагодженої комунікації із замовником, оперативності, чіткості та професіоналізму.

«Внутрішня комунікація надзвичайно важлива в команді. Ви, як єдиний механізм, маєте комунікувати між собою, домовлятись і вчасно та якісно виконувати замовлення гостей, іноді навіть зовсім нестандартні», – підкреслив менеджер.

Цінною інформацією для майбутніх фахівців виявились стандарти обслуговування, які містили моніторинг їжі та напоїв, контроль рівня задоволення послугами і комунікації з гостями.

«Нам дуже важлива думка відвідувачів. Ми завжди звертаємо увагу на емоційний настрій гостей та намагаємось приділити увагу кожному, а також, безперечно, моніторимо та аналізуємо їхні фідбеки», – акцентував спікер і продемонстрував приклади креативної та сучасної організації фуршетів.

Завершив змістовну онлайн-зустріч Сергій Ларіонов декількома секретами влаштування п’ятизіркового фуршету:

  • сучасний підхід до презентації фуршету
  • якість та актуальність їжі і напоїв
  • турбота про кожного гостя
  • оптимальна та унікальна пропозиція
  • наявність якісного та сучасного обладнання
  • поінформованість усіх членів команди
  • увага до деталей.

Колектив факультету готельно-ресторанного і туристичного бізнесу щиро подякував Сергію Ларіонову за цікаву зустріч та мотивацію студентів до професійного зростання у сфері гостинності!