#AllDigitalWeek2021: Онлайн-тренінг зі створення інтерактивного контенту на сервісі Genially

Студенти 2-го курсу спеціалізації «Туризм» взяли участь в онлайн-тренінгу з формування професійно необхідних цифрових навичок.

Застосування цифрових технологій у навчальному процесі сприяє реалізації успішних кейсів плідної співпраці факультету готельно-ресторанного і туристичного бізнесу з Науковою бібліотекою Університету культури, які визначальним чином впливають на формування професійної компетентності майбутніх фахівців сфери туризму.

Протягом #AllDigitalWeek2021 у рамках навчальної дисципліни «Спеціалізовані види туризму» з ініціативи Алли Гаврилюк, кандидата наук із державного управління, доцента кафедри готельно-ресторанного і туристичного бізнесу, відбувся онлайн-тренінг формування навичок зі створення цифрового інтерактивного контенту на сервісі Genially.

Для презентації методики студентам 2-го курсу групи Т-49 Київського університету культури спеціальності 242 «Туризм» (куратор – Христина Плецан, кандидат наук з державного управління, доцент Науково-дослідного інституту КНУКіМ) була запрошена Олена Скаченко, завідувачка сектором методичної роботи Наукової бібліотеки Київського національного університету культури і мистецтв, яка спеціально для професійно-практичного навчання з елементами дуальної освіти «Туристичний сервіс» розробила та презентувала Відео-інструкцію «Створення інтерактивного контенту на онлайн сервісі Genially».

Мета онлайн-тренінгу була спрямована на формування навичок роботи із цифровими інструментами навчання, які студенти опанували під час створення персоналізованої «Карти туристичних подорожей Україною», позначаючи на ній локації власних подорожей та систематизуючи їх за віковим зрізом (поїздки у дитячому, шкільному та студентському віці). Інтерактивні мітки на карті містять світлини про міста-локації подорожей та текстові підписи для ідентифікації відвіданих туристичних об’єктів.

За результатами індивідуальних робіт сформовано рейтинг найактивніших мандрівників та виявлено різновиди туризму, які ними застосовувалися. У підсумку встановлено, що найактивніша туристична мобільність припадає на шкільні роки і стосується відвідування популярних туристичних дестинацій (м. Київ, м. Львів, м. Запоріжжя, м. Чернівці, Одещина, Херсонщина, Закарпаття, Прикарпаття, Кримський півострів до окупації, інші місця).

Варто підкреслити, що застосована методика навчання сприяла набуттю студентами цифрових навичок зі створення інтерактивних ресурсів на туристичну тематику, поглибленню ціннісного сприйняття унікальності національних туристичних ресурсів та підвищенню рівня цифрової грамотності, які в майбутньому молодь зможе застосувати у професійній діяльності.

Виконані студентські роботи є у відкритому доступі на ресурсі Genially.