Денис Зюзь про тенденції і майбутнє івент-індустрії

У рамках ознайомчої практики від майстра курсу Михайла Харченка на кафедрі івент-менеджменту пройшов онлайн-майстер-клас СЕО івент компанії «FINE ART creative bureau» Дениса Зюзя.

Спікер розповів про тенденції і зміни, які відбуваються в івент-індустрії в Україні та світі, про вплив війни на цю сферу та чого чекати в майбутньому.

Розпочав Денис з того, які особливі навички знадобляться в індустрії і до чого потрібно бути готовими майбутнім івенторам. «Мої думки досить суб’єктивні, оскільки кожен спеціаліст і агенція проходять індивідуальний шлях.

Світ став дуже динамічним, все змінюється з неймовірною швидкістю, з’являється все більше складнощів і прогнозувати щось дуже важко. Йде війна, за нею неминуче економічна криза. І все це позначається на індустрії івентів. Наша галузь одна з найбільш чутливих до всіх змін.

Мінливість і невизначеність – це, на жаль, речі, котрі будуть йти з вами поруч. Це особливість, яку потрібно враховувати, якщо хочете пов’язати себе з професією івентора.

Але попри всі складнощі, після важких часів обов’язково відкривається вікно нових можливостей. Такі виклики не дають індустрії стагнувати, а навпаки змушують розвиватись, йти в ногу з часом».

Ментор зауважив, що раніше івент-агенції робили абсолютно все, що навіть не входило в їх послуги, беручи на себе забагато обов’язків, і вже до 30-ти років люди просто починали вигорати й «іти на пенсію». Не було чіткої концепції, алгоритмів дій та розуміння цінності компанії, основного функціоналу. Агенції просто робили те, що їм скажуть або намагались повторювати за іншими.

Із часом, поступово почало приходити усвідомлення. Відбувся інноваційний, цифровий прогрес. Івенти як форма стали чимось особливим, креативники стали вигадувати більш нестандартні концепції, конкурувати між собою, аби вирізнитись і запам’ятатись. Відбулась глобальна трансформація і переоцінка в компаніях.

Денис зазначив, що з настанням пандемії робота івенторів ускладнилась. Клієнти почали рахувати свої гроші і розуміти чи доцільно проводити той чи інший захід. Потрібно було шукати нові інструменти, експериментувати. На допомогу прийшов європейський досвід. Там деякі агенції переформатувались в онлайн-формати, що й допомогло пережити тяжкі часи.

«Втім івент – це не панацея. Це один з інструментів комунікації. Для того, щоб завоювати увагу клієнта треба впливати максимально комплексно. Потрібен глобальний підхід, який охоплює: завдання/цілі, стратегію, ідею, концепт, форму/канал, втілення, результати. Необхідно розуміти для кого, для чого і з якою метою ви організовуєте івент.

Тож ми намагались більше комунікувати з клієнтами, пропонувати рішення, бо вже знали їхні запити і завдання. Ми вийшли на рівень партнерів. Клієнт і компанія стали як єдине ціле, почали працювати як команда. Це зовсім інший рівень комунікації із замовниками, коли івент працює на результат», – сказав гість.

Стосовно того, як в майбутньому зміниться сфера івентів, Д. Зюзь вважає, що відбудеться глобальна трансформація. Можливе поглинання великими компаніями маленьких агенцій. Треба буде перетворюватись на мультиканального спеціаліста. Ми переходимо до ери живих комунікацій. У майбутньому такої професії як івент-менеджер уже не буде. Відбудеться сегментація. Це дасть змогу працювати довше в цій сфері, профільно розвиватись і будувати кар’єру.

Поділився Денис і початковими скілами, які слід мати івент-менеджеру:

  • вміння вести переговори, аби вирішувати завдання і проблеми
  • прийняття і усвідомлення, де ви будете працювати
  • вміння балансувати
  • безперервна трансформація
  • саморозвиток і всеобізнаність
  • ризикувати, але не супергеройствувати
  • стресостійкість
  • правильний професійний аналіз.

«Немає єдиного сценарію як починати. Стукайте у всі двері. Не втрачайте жодної можливості отримати будь-який досвід. Ви маєте сприйняти цю професію як лайфстайл.

Думайте, аналізуйте. Все прийде з досвідом», – дав молоді настанови Денис Зюзь наприкінці цікавої онлайн-зустрічі.