ФГРіТБ: Онлайн-лекторій від Володимира Грігорі

Студенти факультету готельно-ресторанного і туристичного бізнесу ознайомились із специфікою столичної мережі ресторанів «Rest Emotion» та поспілкувались із її співвласником, відомим ресторатором Володимиром Грігорі.

Зустріч відбулась на платформі Zoom та у прямому ефірі Інстаграм офіційного профілю факультету. Відеозапис і технічне забезпечення заходу здійснювали, а також проводили прямий ефір студдекан Катерина Агатіна, команда креативників Дмитро Шевченко й Олена Захарченко.

Розпочавши онлайн-лекторій, спікер розповів молоді про історію створення мережі «Rest Emotion», акцентувавши, що заклади «Тісто, сир і тітка Белла», «Naprosecco. Oyster &Co», «Ой мамо. Це було в Тбілісі» відрізняються унікальною концепцією та індивідуальним підходом до кожного гостя. Далі в рамках заходу Володимир Грігорі провів комплексну онлайн-екскурсію сіфуд-баром «Naprosecco», презентувавши фаст-фуд нового покоління з відкритою кухнею, доступними цінами, небанальним, але простим меню з морепродуктами та швидкою видачею замовлення.

Виняткову увагу молоді відомий ресторатор звернув на розробку концепції нового закладу, адже унікальна ніша в ресторанному бізнесі, за його словами, є надважливою.

«Головна ідея, яку намагається втілити в життя керівництво підприємства, дозволяє визначити ринок закладу, характер гостей (вік, стать, національний склад, соціальний статус, рівень доходів тощо) та радіус територіального охоплення», – сказав Володимир Грігорі.

У концепції, як зауважує Володимир, потрібно враховувати все до дрібниць: напрямок, місію і технологію закладу; приміщення; аналіз конкурентних структур; вимоги до розробки торгової марки, фірмовий стиль, бренд бук, уніформу персоналу; дизайн, стиль інтер’єр, меблі; стандарти; правила внутрішнього розпорядку; вимоги до працівників; меню – напрямок кухні, страв, «фішку» закладу; карту напоїв, яка має доповнювати меню; логістику; співпрацю з постачальниками; організацію рекламно-маркетингових заходів; штатну структуру; економічне обґрунтування; принципи ціноутворення; очікуваний прибуток; затрати; інвестиційну складову; технічне завдання для всіх підрозділів.

Також з онлайн-лекторію студенти дізналися, що для успішного функціонування ресторанного закладу важливе значення мають менеджмент, якість страв, рівень обслуговування, ціна, атмосфера та його розташування. Серед головних критеріїв, за якими обирається місце для ресторану, Володимир вказав такі:

♦ демографія;

♦ середній рівень доходів населення;

♦ зручність і доступність з точки зору транспортного сполучення та можливості паркування;

♦ помітність – чи легко його побачити та вирізнити з інших подібних закладів;

♦ привабливість – наскільки гостинним буде здаватися заклад для перехожих та проїжджаючих;

♦ місце розташування – наскільки приємними здаються оточуючі споруди.

На завершення Володимир Грігорі розіграв між студентами та підписниками два брендові презенти за найкраще питання від аудиторії, проявивши гостинність і професіоналізм у створенні сервісу та позитивної атмосфери.

Навчатися на #ФГРіТБ цікаво!