ФГРіТБ: онлайн-зустріч із Вікторією Дедьє

Першокурсники факультету готельно-ресторанного і туристичного бізнесу взяли участь у фаховій онлайн-зустрічі.

Динамічний розвиток ресторанного ринку обумовлює появу закладів нових форматів та використання інноваційних підходів у діяльності підприємств сфери гостинності. Наскільки складним є ресторанний бізнес сьогодні і які перспективи налагодження його в сучасному світі дізнались під час фахової онлайн-зустрічі першокурсники факультету готельно-ресторанного і туристичного бізнесу.

Професійними знаннями із молоддю поділилась бізнес-тренерка, консультант Школи ресторанного і готельного менеджменту «ПРОФІ» Вікторія Дедьє, котра розповіла про особливості ресторанного бізнесу в Україні та за кордоном.

Влаштувала зустріч із відомою гостею доцент кафедри готельно-ресторанного і туристичного бізнесу Аліна Поплавська, яка представила спікера і ознайомила студентів з її професійними здобутками.

Кар’єру пані Вікторія, як виявилось, розпочала в українській столиці, працюючи менеджером престижного бізнес-готелю HAYATT Regency, готельно-ресторанного комплексу «Партизан», готелю «Прем’єр Палац». Набувала фахового досвіду Вікторія Дедьє і за кордоном у «Тратор ді Рома» (Монжерон, Франція), потім як assistant restaurant manager в ресторації «Тіара», що входить у холдинг мережі ресторанів і кафе Абу-Дабі, столиці Об’єднаних Арабських Еміратів. А з 2017 року долучилась до організації ресторанного VIP-сервісу в Європі. Варто зазначити, що все це лише сприяло професійному становленню пані Дедьє як провідного тренера та консультанта, і згодом дозволило брати участь у виїзних консалтингових проєктах для ресторанів, ресторанно-готельних комплексів та розважальних закладів України, а також у проведенні бізнес-класів і виїзних корпоративних тренінгів для персоналу.

Спілкування із майбутніми готельєрами та рестораторами відбувалось у прямому ефірі офіційного профілю Інстаграм ФГРіТБ і на платформі Google Meet.

Під час бесіди Вікторія Дедьє розповіла про власні кар’єрні успіхи та приклади масштабних проєктів, що були реалізовані одразу в кількох країнах. Крім того, спікер зосередила увагу першокурсників на тонкощах облаштування неформатних закладів вільного або креативного простору, зокрема «коворкінгів» та «смарт-кафе». Там відвідувачі сплачують не за їжу, а за час, упродовж якого винаймають робоче місце для вирішення професійних завдань. Це, за словами консультанта, європейський тренд у сфері ресторанного бізнесу, що набуває популярності і в Україні.

Як зазначає пані Вікторія, для того, щоб відкрити той чи інший ресторанний заклад, потрібно відповісти на ТОП 3 запитань:

  1. Який тип і концепція зараз є найбільш конкурентоспроможними на ринку?
  2. На що варто, насамперед, звернути увагу при підборі персоналу? Які якості є ключовими?
  3. Як завоювати прихильність гостей, якщо це новий заклад, і як діяти так, щоб відвідувачі залишалися постійними навіть за появи на обрії конкурентів?

Тренерка допомогла студентській молоді професійно сформулювати відповіді, враховуючи всі деталі, які прояснюють загальну картину і допомагають при розробці ресторанного бізнес-проєкту.

По завершенні онлайн-зустрічі Вікторія Дедьє надала кейс рекомендацій для майбутніх професіоналів готельно-ресторанного і туристичного бізнесу:

  1. Вірте у себе та у власні сили! Усе у ваших руках! Вперед до мети!
  2. Переборюйте власні страхи і ніколи не здавайтеся!
  3. Будьте гнучкими та ефективними тут і зараз! Якщо хтось каже: «Ти не зможеш!», докладіть зусиль і зробіть усе можливе, аби довести зворотне, у першу чергу собі!
  4. Запам’ятайте чітко: якість без компромісів у всьому, що робите!
  5. Вчіться продавати. Якщо ви зможете продати філіжанку кави, вітаємо, ви продасте майже все!
  6. Використовуйте можливості та ловіть момент. Ризикуйте! Другого шансу може не бути!
  7. Ваша команда – це ваша сила! Будьте магнітом для людей! Мисліть позитивно, цінуйте тих, хто з вами поруч!

Онлайн-навчання на факультеті готельно-ресторанного і туристичного бізнесу продовжується, захоплюючи молодь змістовними фаховими зустрічами, майстер-класами та спілкуванням із професіоналами-практиками української сфери гостинності.