ФГРіТБ: Практика у форматі діджиталізації

Днями студенти-туризмознавці факультету готельно-ресторанного і туристичного бізнесу в межах навчальної практики взяли участь в онлайн-конференції «Роль організацій з менеджменту дестинацій у розвитку сталого туризму».

Захід відбувався за підтримки European Bank for Reconstruction and Development (EBRD), Одеської регіональної торгово-промислової палати та National Tourism Organization of Ukraine.

Молодь мала можливість почути і поспілкуватися з професіоналом туристичної індустрії та модератором зустрічі, президентом National Tourism Organization of Ukraine – Іваном Ліптугою. У своєму виступі спікер наголосив на результатах діяльності NTOU, основних меседжах формування і розвитку конкурентоспроможних туристичних продуктів України та забезпеченні ефективного менеджменту дестинацій для розвитку сталого туризму України.

Під час заходу майбутні туризмознавці також ознайомилися з цікавим закордонним досвідом розвитку конкурентоспроможних туристичних ресурсів, яким поділились експерти з роботи DMO Німеччини, Польщі, Угорщини, Хорватії, Грузії та провідні фахівці DMO і керівники структурних підрозділів у сфері туризму з різних регіонів України.

«Для нас участь у такому заході дуже цікава. Було корисно почути досвідчених фахівців туристичної індустрії щодо можливості подальшого розвитку туризму, дізнатися статистичні дані, взяти на озброєння інструменти вирішення сучасних труднощів у туристичному бізнесі», – поділився студент Артем Гризоглазов.

«Побільше б таких можливостей! Цікаво, інформативно, пізнавально. Я був у захваті від спікерів, які спілкувалися виключно англійською, освіжив знання і на подив у більшості їх розумів», – розповів студент Віталій Пашкевич.

«Вважаю, що такі професійні зустрічі неймовірно корисні та пізнавальні для нас, майбутніх фахівців-туризмознавців! Дякуємо організаторам за чудову можливість», – зауважила студентка Надія Образенко.

Конкурентоспроможність сфери гостинності безпосередньо залежить від рівня професійної підготовки кадрів. Тож майбутні фахівці-туризмознавці, опановуючи обрану професію, прагнуть бути готовими до реалізації інновацій у сфері технологій, соціально-культурного сервісу, ефективного менеджменту відповідно до викликів часу.