Кафедра PR і журналістики – твій шанс у медіамайбутнє!


Піарники та журналісти потрібні всюди. Це люди, які просувають бренди та особистостей, рекламують, пишуть промови, сценарії, статті, сео-матеріали, працюють із соціальними мережами. Професії майбутнього, які стрімко розвиваються на ринку праці, тому можете бути впевниними, що цей напрямок буде тільки зростати вгору, а конкуренція збільшуватися.
Ці професії тісно пов’язані між собою, проте водночас абсолютно різні!

Піарник – це сполучна ланка між аудиторією та брендом. Слово «піарник» в уяві багатьох пробуджує суперпафосну особу, яка постійно гуляє по заходах і вечірках, обмінюючись візитівками із селебріті окремих галузей. Та будьмо відверті. Піарник — це сірий кардинал, який «поза грою» слідкує за якісним перебігом подій.

Журналіст – це професіонал, робота якого полягає в зборі необхідної інформації з метою її подальшої передачі громадськості.
По закінченню Кафедри зв’язків з громадськістю і журналістики, ви опановуєте близько 10 різних професій.
Усі вони є досить затребуваними та високооплачуваними на ринку праці.

Ким все-таки можна стати по закінченню нашої кафедри?
• SMM-менеджером;
• Спічрайтером;
• STAR-менеджером;
• Блогером;
• EVENT-менеджером;
• Рекламістом;
• PR-менеджером;
• Кореспондентом;
• Фотографом;
• Копірайтером;
• Бренл-менеджером;
• Керівником пресслужби;
• Ведучим на ТБ;
• Журналістом;
• Радіоведучим;
• Диктором.

Це далеко не весь список, ким можуть стати наші студенти!

Навчаючись на нашій кафедрі, студенти вже на 2-му курсі мають змогу спробувати себе у ролі кореспондента, наприклад, на телеканалі. І, щоважливо, більшість із них залишається там працювати та pеалізовувати свої амбіції.

Кожен викладач і його предмет допомагає майбутнім професіоналам усвідомити свою вважливість та віднайти те маленьке зернятко унікальності, щоб у подальшому професійному житті стати не простим професіоналом, а спеціалістом з суперсилою.

Протягом навчання наші студенти вивчають:

Вступ до фаху;
2. Мистецтво комунікацій (Networking);
3. Корпоративні комунікації;
4. Англійську мову;
5. Соціальні комунікації;
6. Новітні медіа;
7. Ораторське мистецтво;
8. Жанри журналістики;
9. Проблематику ЗМІ;
10. Візуалізацію реклами;
11. Телеграм-маркетинг;
12. Медіаприхологію;
13. Теорію журналістської творчості;
14. Digital-маркетинг та SMM
16. Медіація;
17.Теле- та радіовиробництво;
18. Телерепортаж;
19. Сучасні медіа індустрії;
20. Медіаправо.

Також на кафедрі організовуються і проводяться івенти, майстер-класи, фахові фестивалі, тренінги та воркшопи від професіоналів у сферах піар та журналістики, зірок українського шоу-бізнесу та політичних лідерів.


І як не сказати про Авторський курс Михайла Поплавського «Акули PR» . Це підготовка нового покоління професіоналів сфери реклами та PR, журналістики, топ-менеджерів 21 століття, у яких емоційний інтелект із творчо-прикладним характером – починає і виграє! Зареєструватися можете за посиланням – Реєстрація (knukim.edu.ua)

Михайло Поплавський, завідувач Кафедри PR і журналістики приділяє особливу увагу професійно – практичній підготовці студентів.

То які ж предмети потрібно складати, щоб вступити на Кафедру зв’язків з громадськістю та журналістики до Університету культури?
Усе дуже легко! На спеціальність 061 «Журналістика» потрібні такі сертифікати ЗНО:
• Українська мова та література;
• Математика;
• На вибір: історія України, іноземна мова (англійська, французька, німецька, іспанська), географія, біологія, фізика або хімія.

Також Кафедра зв’язків з громадськістю та  журналістики запрошує  найкрутіших абітурієнтів підписатися СПЕЦБЛОГ «АБІТУРІЄНТ-2022» – PR і ЖУРНАЛІСТИКА КНУКіМ/КУК (@abiturient_fzgij) • Світлини та відео в Instagram

Ми чекаємо саме на тебе!