Креативні постановки від РЕМС

На факультеті режисури естради і масових свят – сезон творчих показів. Студенти груп РЕМС-40, РЕМС-60 та РЕМС-70 створили кардинально різні концепції постановок, які мали змогу оцінити творчі наставники, старшокурсники і вступники Університету культури. Кожне видовище захоплювало оригінальністю задуму і майстерністю його втілення.

РЕМС-40 «Орган is ми»

Режисери групи РЕМС-40 підготували театралізацію «Орган is ми», вразивши пластичним рішенням творчих робіт. Інтро і фінал складались з акробатичних трюків.

Етюди були розподілені за тематикою на три блоки: Легені – як символ натхнення та народження ідеї (свіжий ковток повітря – новий задум), Мозок – обробка інформації та пошук креативних підходів для реалізації, Серце – неповторні чуття та емоції, якими режисери наповнюють сценічний твір.

Блок «Легені» обрали для виступу Тетяна Лозько, створивши роботу «Книги» про вміння тримати рівновагу за будь-яких життєвих обставин; Софія Коренченко, презентувавши замальовку «Вміння говорити «ні», кульмінацією якої є «бунт» головної героїні проти всіх, хто намагався скористатись її добротою; Карина Грищенко з комедійною роботою «Карантин» про те, як дівчина загубила маску і не може потрапити на виставку.

Блок «Мозок» зацікавив глядачів сценічними творами Любові Маліцької, котра використала прийом театру тіней в етюді «Шахи»; Поліни Охриткової про двох перукарок з елементами ексцентрики – «У перукарні»; естрадної мініатюри, що багатьом була до вподоби, – Анни Ложачевської «Гаррррний»; Марти Писанко про авторитарний державний устрій «Гранат «А»»; студентів РЕМС-40 «Життя біжить, як музика бринить», де головний герой присвятив себе рутинній роботі в офісі, втративши важливе у житті.

Успіхи молоді з гордістю відзначає Валерія Бойко, вона як наймолодший асистент кафедри РЕМС завжди на одній хвилі зі студентами: «Працювати із першокурсниками – справжнє задоволення, вони талановиті і цілеспрямовані. Невелика різниця у віці, на мою думку, лише допомагає краще зрозуміти творчі запити й прагнення студентської молоді, відіграє важливу роль у її професійному становленні і сприяє формуванню сучасного режисерського стилю». Колега Валерії, асистент кафедри Роман Працков, переконаний, талановиті студенти – талановиті у всьому: від розробки сценарію до організаційних заходів, бо режисура це стиль життя.

У блоці «Серце» були представлені романтичні композиції: «Знайомство» Дар’ї Максименко – комедійний етюд про знайомство хлопця з батьком дівчини, який є сліпим, а сам хлопець – німим; «Під\над\де\коли\з покривалом» Артема Мустяце на тему подружньої зради; «Голуб» Надії Присяжнюк – життєва ситуація з комедійним акцентом; «Ніч» Ганни Шклярук – фаворит глядацьких симпатій, трагікомічна робота за мотивами твору «Ромео і Джульєтта», де головними героями є комарі Комар і Комаретті. Сюжет – доволі іронічний. Над сплячими людьми літають комарі, він та вона зустрічаються поглядами й закохуються. Тіла людей перетворюються на ресторан, де в головних героїв-комарів відбувається побачення. Та люди не дуже люблять, коли їх кусають, тому швидко завершують рандеву комах, позбавившись їх. Фінальною крапкою мінівистави стала фраза «Немає повісті сумнішої на світі, ніж повість… Комара та Комаретті».

Куратор групи РЕМС-40 Тетяна Совгира привітала з дебютним виступом молодь і надала корисні настанови: «Любі студенти, ви як майбутні режисери показали наскільки талановиті, творчі та креативні! Хочу побажати вам не зупинялись на досягнутому, переосмислили свої здобутки та, можливо, невдачі, і упродовж літнього відпочинку працювали над собою, реалізацією своїх творчих задумів».

РЕМС-60 «Механізм»

Молодь групи РЕМС-60 представила показ «Механізм» або Кубик Рубіка, що складався з 9-ти окремих мінікубів – етюдів, об’єднаних ідеєю розв’язання головоломки. Так, дев`ять кардинально різних особистостей у неонових браслетах 9-ти різних кольорів, застосувавши формулу кмітливості і креативу, продемонстрували цікавий алгоритм виконання творчого завдання. Таким чином 9 студентів склали Кубик Рубіка, а їхні браслети стали одного – білого кольору, завдяки успішним комбінаціям.

Серед кращих робіт «Лінивці» юної режисерки Інни Рахно – про гідні вчинки заради коханої людини; «Парасолька» Анни Осташевської з використанням звукової вправи «Дощ», що опановувалась протягом навчання; «Картина» студентки Вероніки Юдіної – про героїню «Народження Венери», яка постійно прагнула взяти у полон своїх чарів чоловіків, відвідувачів музею; нав’язлива «Муха» Олександри Рудник із застосуванням прийомів взаємодії із залом.

«Кажуть, що зробити два покази за три тижні з двома різними групами неможливо, але нам це вдалось, і судячи за відгуками, досить добре! Нам дуже пощастило зі студентами, вони талановиті, креативні, цілеспрямовані, а найголовніше – мріють стати справжніми професіоналами своєї справи. А ми як творчі наставники зробимо усе, щоб бажання молоді здійснились!» – наголосили куратори групи РЕМС-60 Олександра та Віталій Ільницькі.

РЕМС-70 «Показ – презентація»

Першокурсники РЕМС-70 влаштували яскраву презентацію: слайди, короткі скетчі\замальовки до етюдів! Концепція показу містила іронію, тож кожен глядач зміг пригадати курйозні ситуації, в яких довелось побувати, та подивитись збоку на власні хиби через призму гумору. Особливо запам’ятались замальовка в жанрі кабаре «Крихітки» Назара Соколовського, який провів аналогію хлібних «крихт» із дівчатками-«крихітками», гострими на слово; «Жаби» – комедійна історія від Мар’ї Кононенко про жабу, яка мріяла знайти принца, але їй це так і не вдалося; «Дерево» – робота Євгена Вагеника на актуальну тему екології і збереження лісів; «Шкарпетка» – пластичний етюд Єгора Агєєва про пошук другої половинки, яку так складно знайти, як і зниклу шкарпетку.

На покази завітали не лише викладачі, куратори, але й старшокурсники та навіть абітурієнти, що надзвичайно надихнуло молодь: «Ми відчули справжній прилив енергії, кураж та стовідсоткову віддачу глядача», – поділились емоціями студенти першого курсу.

Художній керівник курсу, заслужений діяч мистецтв України, кандидат мистецтвознавства, професор Світлана Деркач, підсумовуючи покази акцентувала: «Активна творча діяльність студентів спеціальності «Режисура естради та масових свят» кожного семестру демонструється показами режисерських робіт курсу. На період дистанційного навчання групи РЕМС-40, РЕМС-60 та РЕМС-70 підготували онлайн-покази, а завдяки змішаній формі навчання другого семестру мали змогу представити здобуті навички на сцені перед глядачем.

РЕМС – це творча родина, тож, завдяки плідній співпраці професорсько-викладацького складу зі студентами, ми отримали колосальну результативність. Лише за місяць аудиторних занять молодь втілила у життя близько 160 режисерських задумів, з яких 90 було висунуто на іспит з фахової дисципліни, а 30 кращих робіт побачили глядачі.

Наші студенти – талановиті, креативні, працелюбні, творчі та амбітні. Саме в цьому і полягає успіх діяльності факультету режисури естради і масових свят».

Отримавши потужний заряд емоцій і натхнення, студенти вирушили на канікули, однак, дослухаючись наставників, почали працювати над реалізацією нових цікавих проєктів, оскільки початок навчального року 2021/2022 не за горами.