Ксенія Ковальова про мистецтво ручного друку

Першокурсники кафедри графічного дизайну взяли участь у майстер-класі з мистецтва ручного друку! Лінорит і різні експерименти з такою технікою – невід’ємні складові практики графічного дизайнера та ілюстратора. А в добу цифрових технологій ручний друк набуває все більшої цінності.

Знаннями і творчим досвідом із молоддю поділилась відома художниця і педагогиня Ксенія Ковальова, котра привезла до аудиторії вишу обладнання, необхідні інструменти та матеріали. Ознайомившись з унікальною технологією, учасники майстер-класу мали можливість створити креативні форми і зробити кілька відбитків, варіативно дібравши фактуру паперу і колірну гаму фарб.

«Освітня програма кафедри графічного дизайну зорієнтована насамперед на вивчення та використання студентами комп’ютерних технологій. Тому знайомитися із класичними та оригінальними техніками ручного друку ми можемо не на обов’язкових заняттях, а на майстер-класах», – зазначив декан факультету дизайну і реклами Ігор Бондар, який відвідав майстер-клас і долучився до процесу друку.

Приєдналась до створення друкованих зображень й організаторка заходу, завідувачка кафедри графічного дизайну Наталя Удріс-Бородавко: «Із художницею і педагогом Ксенією Ковальовою та її майстернею «Naive.Art.Studio» наша кафедра співпрацює вже не перший рік. Студенти проходять там практику, а під час науково-практичних конференцій ми ділимося досвідом художньої та дизайнерської освіти».

Висловив свої враження щодо майстер-класу й куратор 1-го курсу Аркадій Болтенков: «Можу впевнено сказати, що і я, і студенти у захваті й натхненні на нові графічні сюжети».

Разом із керівництвом і викладачами факультету дизайну і реклами студенти залюбки надрукували різноманітні за кольором і тематикою зображення, представивши протягом майстер-класу результати власних проєктів.

Наприкінці події Ксенія Ковальова підсумувала, що їй було дуже цікаво працювати зі студентами-графіками і їхніми творчими наставниками: «Більшість з вас уперше вирізали форму, накатували на неї фарбу, запускали під прес. Але всі реалізували чудові ідеї від задуму до готової листівочки».