Майстер-клас Михайла Поплавського для першокурсників «Бренд тренд і шок контент»

Михайло Поплавський презентував першокурсникам мотиваційний майстер-клас з особистісного розвитку «Бренд тренд і шок контент».

На початку нового навчального року він традиційно зустрівся з амбітною молоддю, щоб надихнути на насичене і потужне навчання, та поділився власною формулою успіху, життєвим досвідом і цінними порадами в досягненні поставлених цілей.

«Радий вас усіх бачити! Ми розпочинаємо новий навчальний рік із такими красивими, талановитими, унікальними, перспективними студентами Київського університету культури.

Зараз Україна переживає непрості часи. Але навчальний процес продовжується. Ми сьогодні бійці освітнього фронту.

Ви маєте наполегливо навчатися, стати унікальними і досягти поставлених цілей. Вашу унікальність закладено в генетичному коді нашої нації, стрижні та волі до перемоги. Шукайте себе, свій український шлях, те, що вам буде приносити задоволення.

Наше головне завдання – готувати студентів не до екзаменів, а до життя. Навчити вас креативно, неординарно мислити та приймати виважені рішення. В добру путь, до нових здобутків і перемог!» – сказав Михайло Поплавський.

Молоді Михайло Поплавський розповів про найуспішніший піар-проєкт свого життя «Співаючий ректор як технологія», який був створений для розкрутки невідомого в ті часи Київського інституту культури: «Сам вихід ректора на сцену мав викликати шок, стрес і його несприйняття. Чого ми й досягли! Але 25-им кадром я увійшов у підсвідомість людей і про університет заговорили. Виш отримав високий рейтинг впізнаваності в порівнянні з іншими закладами освіти. Звичайно, щоб досягти високих результатів, потім було зроблено багато кардинальних змін в менеджменті, концептуальному підході освітнього процесу. Та головну місію – привернути увагу громадськості – виконав саме цей проєкт».

Студентам показали кліп «Юний орел» 1996 року та його ребрендинг у 2021-му, де вже були використані новітні голлівудські технології XR – 3D віртуальної реальності, LED cube та інші.

У такому сучасному форматі за 2021-22-ий роки Михайло Поплавський відзняв ще 18 кліпів.

На мотиваційному майстер-класі Михайло Михайлович спонукав талановиту молодь до рішучих дій, заряджав на успіх та ділився життєвою мудрістю: «Якщо хочете досягти успіху, ви повинні виділятись із натовпу, не боятись бути білими воронами.

У 1993 році я очолив невідомий вуз, де було лише два факультети. Сьогодні виш топовий, модерновий, сучасний. Київський національний університет культури і мистецтв другий рік поспіль лідер топ рейтингу кращих культурно-мистецьких вишів країни. Кожен наш факультет – це бренд.

Світ любить перших, лідерів, режисерів свого життя, тих, хто перемагає. На оптимістах тримається світ, песимісти лише глядачі.

Я хочу, аби ви були переможцями і режисерами свого життя. Завжди йдіть до своєї мети, любіть українське, підтримуйте українське. Вам творити новітню історію України!».

Спікер також розповів першокурсникам про запатентовані торгові знаки, авторські проєкти, книги і кліпи.

Один із таких проєктів – «Українська пісня року», автором ідеї та генеральним продюсером якої є Михайло Поплавський із 2004 року.

«Ми боремося за все українське. Це моя ідеологія, моє світосприйняття, те, що я хочу передати наступним поколінням. Українська пісня – вічна, як сонце і небо. Вона була, є і буде!» – акцентував Михайло Поплавський.

У фіналі майстер-класу М. Поплавський поділився з молоддю своєю формулою щастя: «У нас в університеті є єдина в Україні кафедра щастя, яку я очолюю. Тому що я щаслива людина і щасливий бачити вас тут.

Я винайшов свою формулу щастя, якою з радістю ділюся з вами – «Емоційний інтелект з творчо-прикладним характером починає і виграє». Будьте емоційними, дивіться з оптимізмом у майбутнє, тренуйте інтелект, реалізовуйте свої здорові творчі амбіції та український гонор! Дійте рішуче! Створюйте власне! Тримаймо разом українську хвилю!».

Студентська молодь отримала заряд позитиву, неповторні емоції та змістовні настанови від Михайла Поплавського.

Повна версія майстер-класу «Бренд тренд і шок контент» скоро на YouTube каналі Михайла Поплавського.