Майстер-клас Оксани Марусич

maysoks-01

На Факультеті готельно-ресторанного і туристичного бізнесу відбувся інформативний майстер-клас експерта у сфері сервісу, сертифікованого коуча, бізнес-тренера Оксани Марусич.

Представила гостю модератор заходу, кандидат культурології і старший викладач Аліна Поплавська: «Займаючись ресторанним бізнесом, головним і найважливішим аспектом роботи є сервіс. Сервіс щирий, ввічливий та позитивно-емоційний.

Сьогодні до нас завітала чудова людина, експерт, яка познайомить вас із новітніми трендами і порадить, як зробити так, щоб послуги приносили задоволення тим, хто їх отримує та надає – Оксана Марусич».

maysoks-01

Своє спілкування зі студентами експерт розпочала із самопрезентації: «Про сервіс я можу розповідати без зупину, тому що дуже багато працюю у цій галузі, а 80% моїх клієнтів – це ресторани.

Мені пощастило, адже я співпрацюю з найуспішнішими та найзгуртованішими колективами українського ресторанного бізнесу, тож здобутий досвід можу передавати вам – майбутнім професіоналам готельно-ресторанної галузі».

maysoks-01

Далі гостя розповіла молоді про популярний тренд «Щирий сервіс»: «Гостинність неможлива без любові. Щирий сервіс – це управління щастям клієнтів.

Мені дуже хочеться, щоб ви вчились створювати у закладі, де будете працювати, таку атмосферу, щоб гості хотіли там залишатись та повертатись знов і знов. Сервіс повинен йти від серця», – підкреслила Оксана Марусич.

Після чого спікер виділила головні дії персоналу, за допомогою яких можна вразити клієнта:

  • проявляти зацікавленість і чуйність
  • бути в ролі експерта та відповідати на всі запитання
  • розвіювати сумніви
  • дякувати за вибір.

«Запам’ятайте, 50% конфліктів у ресторані відбувається через провину обслуговуючого персоналу. Слідкуйте за тим, що ви говорите, робите, бо навіть своєю мімікою можете відвернути клієнта від бажання провести час у закладі.

Не будьте байдужими, грубими і стандартними у своїх діях. Створюйте комфорт і даруйте позитивні емоції», – зауважила бізнес-тренер.

maysoks-01

Упродовж майстер-класу експерт поділилась секретами успішного сервісу, який представила так:

  • Smile (Усмішка)
  • Eye Contact (Погляд в очі)
  • Recognition (Впізнавання)
  • Voice (Голос)
  • Impeccable (Бездоганність)
  • Courtesy (Ввічливість)
  • Efficiency (Ефективність).

maysoks-01

Потому коуч назвала причини, які заважають багатьом бути професіоналами:

  • невміння адаптуватись у професійному середовищі
  • незнання себе, своїх бажань і можливостей
  • «від мене нічого не залежить»
  • постійна критика себе і оточення, фокус на негативі
  • переконання «У мене ні на що не вистачає часу».

maysoks-01

Наприкінці майстер-класу Оксана Марусич дала амбітній молоді цінні поради, які допоможуть їй стати справжніми експертами у сфери готельно-ресторанного сервісу:

  1. Розпочніть зміни із себе
  2. Змініть «критичне» мислення на «пошук можливостей»
  3. Працюйте над власною самооцінкою
  4. Радійте життю і любіть себе
  5. Вірте в людей
  6. Прагніть до успіху
  7. Знаходьте час для відпочинку і поповнення життєвої енергії
  8. Отримуйте задоволення від того, що ви робите
  9. Будьте кращими, ніж ви були вчора!

Михайло Поплавський подякував Оксані Марусич за мотиваційний майстер-клас і звернувся до студентів: «Я мрію, щоб ви стали успішнішими топ-менеджерами! Від вас залежить ваше майбутнє та ваша кар’єра.

Бажаю знайти свій зоряний шлях, стати багатими, популярними і саме головне щасливими!».

maysoks-01

Завершився майстер-клас спільною фотосесією та жвавим обміном позитивними емоціями і враженнями.