На Факультеті готельно-ресторанного і туристичного бізнесу відбувся інформативний майстер-клас експерта у сфері сервісу, сертифікованого коуча, бізнес-тренера Оксани Марусич.
Представила гостю модератор заходу, кандидат культурології і старший викладач Аліна Поплавська: «Займаючись ресторанним бізнесом, головним і найважливішим аспектом роботи є сервіс. Сервіс щирий, ввічливий та позитивно-емоційний.
Сьогодні до нас завітала чудова людина, експерт, яка познайомить вас із новітніми трендами і порадить, як зробити так, щоб послуги приносили задоволення тим, хто їх отримує та надає – Оксана Марусич».
Своє спілкування зі студентами експерт розпочала із самопрезентації: «Про сервіс я можу розповідати без зупину, тому що дуже багато працюю у цій галузі, а 80% моїх клієнтів – це ресторани.
Мені пощастило, адже я співпрацюю з найуспішнішими та найзгуртованішими колективами українського ресторанного бізнесу, тож здобутий досвід можу передавати вам – майбутнім професіоналам готельно-ресторанної галузі».
Далі гостя розповіла молоді про популярний тренд «Щирий сервіс»: «Гостинність неможлива без любові. Щирий сервіс – це управління щастям клієнтів.
Мені дуже хочеться, щоб ви вчились створювати у закладі, де будете працювати, таку атмосферу, щоб гості хотіли там залишатись та повертатись знов і знов. Сервіс повинен йти від серця», – підкреслила Оксана Марусич.
Після чого спікер виділила головні дії персоналу, за допомогою яких можна вразити клієнта:
- проявляти зацікавленість і чуйність
- бути в ролі експерта та відповідати на всі запитання
- розвіювати сумніви
- дякувати за вибір.
«Запам’ятайте, 50% конфліктів у ресторані відбувається через провину обслуговуючого персоналу. Слідкуйте за тим, що ви говорите, робите, бо навіть своєю мімікою можете відвернути клієнта від бажання провести час у закладі.
Не будьте байдужими, грубими і стандартними у своїх діях. Створюйте комфорт і даруйте позитивні емоції», – зауважила бізнес-тренер.
Упродовж майстер-класу експерт поділилась секретами успішного сервісу, який представила так:
- Smile (Усмішка)
- Eye Contact (Погляд в очі)
- Recognition (Впізнавання)
- Voice (Голос)
- Impeccable (Бездоганність)
- Courtesy (Ввічливість)
- Efficiency (Ефективність).
Потому коуч назвала причини, які заважають багатьом бути професіоналами:
- невміння адаптуватись у професійному середовищі
- незнання себе, своїх бажань і можливостей
- «від мене нічого не залежить»
- постійна критика себе і оточення, фокус на негативі
- переконання «У мене ні на що не вистачає часу».
Наприкінці майстер-класу Оксана Марусич дала амбітній молоді цінні поради, які допоможуть їй стати справжніми експертами у сфери готельно-ресторанного сервісу:
- Розпочніть зміни із себе
- Змініть «критичне» мислення на «пошук можливостей»
- Працюйте над власною самооцінкою
- Радійте життю і любіть себе
- Вірте в людей
- Прагніть до успіху
- Знаходьте час для відпочинку і поповнення життєвої енергії
- Отримуйте задоволення від того, що ви робите
- Будьте кращими, ніж ви були вчора!
Михайло Поплавський подякував Оксані Марусич за мотиваційний майстер-клас і звернувся до студентів: «Я мрію, щоб ви стали успішнішими топ-менеджерами! Від вас залежить ваше майбутнє та ваша кар’єра.
Бажаю знайти свій зоряний шлях, стати багатими, популярними і саме головне щасливими!».
Завершився майстер-клас спільною фотосесією та жвавим обміном позитивними емоціями і враженнями.