Майстер-клас від менеджерів InterContinental Kyiv

maysvidmen-01

На Факультеті готельно-ресторанного і туристичного бізнесу відбулась зустріч із менеджерами 5-зіркового готелю InterContinental Kyiv.

Марина Овадова, Галина Назарчук, Анна Куцик і Дмитро Зінченко провели майстер-клас «InterContinental Kyiv – якість і сервіс світового рівня у серці Києва».

Фахівці презентували молоді бізнес-готель й розповіли про його основні напрями діяльності і перспективи професійного розвитку в багатонаціональній компанії.

За словами менеджерів, запорукою успіху InterContinentalKyiv є згуртована і дружна команда професіоналів, які керуються золотим правилом «Працювати, як одна велика родина».

«Робота в готелі – це образ життя. Свою кар’єру я розпочинала покоївкою та офіціанткою, а зараз працюю менеджером, спілкуюсь із бізнес-персонами різних країн світу і цим пишаюсь!

Якщо ви хочете чогось досягти, потрібно постійно працювати і самовдосконалюватись. Найголовніше – це ваша освіта і досвід», – підкреслила Анна Куцик, guest relation agent.

maysvidmen-01

Дмитро Зінченко, сoncierge desk, представив молоді департаменти ІnterContinentalKyiv та його ресторанні заклади.

  • Concierge Service – служба з організації дозвілля та надання допомоги гостям.
  • Front Desk – здійснює зв’язок з будь-яким іншим відділом готелю і відповідає за розрахунок готельних послуг.
  • Служба харчування – забезпечує гостей якісною їжею; займається обслуговуванням бенкетів, презентацій тощо.
  • Housekeeping department – надає клінінгові послуги.
  • Інженерна служба – здійснює підтримку і розвиток складних систем.
  • Loundry – прання, прасування, хімчистка.

maysvidmen-01

«Родзинкою готелю InterContinentalKyiv є його ресторани та бари, які пропонують відвідувачам тільки найкращі страви і напої європейської, французької, азіатської та української кухонь.

Неймовірна панорама історичного центру Києва, яка відкривається з тераси лаунж-бару «BHUSH» – просто зводить з розуму наших відвідувачів. Ресторан «Comme il faut» – вражає смаковою палітрою французької кухні, «Lobby lounge bar» – у своєму арсеналі має найбільший у місті асортимент напоїв, «Olivera» – ресторан, у якому можна скуштувати сніданки, що визнані найкращими в Європі», – зазначив Дмитро Зінченко.

maysvidmen-01

Про перспективи працевлаштування у 5-зірковому готелі і кар’єрні можливості розповіла студентам Галина Назарчук з HR-департаменту: «Ми готові взяти вас на роботу без досвіду. За умови, якщо ви гідно проявите свою ініціативу на співбесіді. Ви маєте бути клієнтоорінтованими, оперативними, сконцентрованими і позитивними», – підкреслила пані Галина і виокремила 3 етапи, котрі проходить кожен працівник, перед тим, як стати частиною персоналу.

  1. Співбесіда.

«Нам важливо знайти людину, яка буде комфортно себе почувати у нашій професійній родині».

  1. Випробувальний термін.

«Протягом цього часу ви знайомитесь зі специфікою роботи зсередини».

  1. Оформлення.

maysvidmen-01

Завершився захід серією бліц-запитань від студентів і яскравою фотосесією. Декан Факультету готельно-ресторанного і туристичного бізнесу Ігор Комарніцький, який був присутнім на зустрічі, подякував гостям за інформативний майстер-клас, цікаву співпрацю і презентував подарунки, що будуть нагадувати про незабутню зустріч в Університеті культури.

maysvidmen-01

maysvidmen-01