«Тиждень PR» у Київському університеті культури унікальним майстер-класом «Піар-проект «Співаючий ректор» як технологія» відкрив засновник (1996р.) і завідувач кафедри зв’язків з громадськістю і реклами, науковець, продюсер, меценат та громадський діяч Михайло Поплавський.
Майстер-клас Михайло Михайлович розпочав із розповіді про шлях до успіху, який був сповнений чималих перепон. Проте міцний характер, практичний розум, працелюбність та наполегливість допомогли йому не зупинитись і впевнено йти до мети.
«Труднощі слабкого ламають, а сильного – гартують. І якщо було дев’ять невдач, а на десяту ти переміг, – ця перемога найцінніша. Без поразок немає перемог. Шлях до мети завжди тернистий, але не зупиняйтеся, життя любить наполегливих . І ваші здорові амбіції стануть вам у нагоді», – сказав Михайло Поплавський.
Як зазначив Михайло Михайлович, тему майстер-класу «Піар проект «Співаючий ректор» як технологія» обрано не випадково: «До нас на теренах України такого ніхто не робив».
Завдяки «технології стресу», втіленій у життя, невідомий інститут культури став найпопулярнішим університетом України.
«Для розкрутки вишу я використав мало кому на той час відомі ПР-технології, які лягли в основу проекту «Співаючий ректор». Завданням було викликати шок, стрес і несприйняття. У масовій свідомості цей виклик закарбувався двадцять п’ятим кадром.
Газети написали:«Страна онемела, когда на сцену вышел безголосый, никому неизвестный ректор Киевского института культуры Михаил Поплавский».
Чим більше мене критикували в ЗМІ, тим більше людей дізнавалося про університет культури. Ми досягли своєї мети – про університет дізналася вся країна.
Щоб стати фахівцем з PR, потрібно бути не просто менеджером, знати технології, необхідно ще і відчувати, моделювати, прогнозувати, вміти прораховувати кінцевий результат. Це головне для досягнення успіху і реалізації проектів».
Наступними кроками стали такі проекти: «Крок до зірок», Всеукраїнський тур «Від сердець до сердець», «Українська пісня», Шевченківський вечір «Ми – діти твої, Україно!».
В 2012 році світ побачив найгучніший за останній час український пісенний телемарафон “Пiсня об’єднує нас”, який тривав у прямому ефірі Першого національного телеканалу 110 годин 4 хвилини 30 секунд. У ньому взяли участь 1500 солістів, 275 колективів, які виконали 3 тисячі пісень. Марафон побачили більш, ніж в 155 країнах. Він був зафіксований в Книзі рекордів Гіннесса як найтриваліший пісенний марафон в світі. Вперше в історії світової культури Україна в музично-пісенному дискурсі на весь світ заявила про свою національно-культурну ідентичність. І в цьому була креативність конценції іміджевої комунікації України.
Саме так Михайло Михайлович постійно заявляв про свою активну українську громадянську позицію та про готовність до змін і реформацій «застарілої системи».
«Ми з командою робили і робимо все можливе для популяризації української пісні, української музики, українського танцю, української кухні як в нашій країні, так і у світі, створюючи позитивний імідж держави на міжнародній арені, що в нинішніх політичних і економічних реаліях не зовсім просто. Україні потрібні конкретні державні PR-програми, спрямовані на створення і підтримку позитивного іміджу. Адже вони існують у всіх розвинених країнах світу. У США, наприклад, на це щорічно виділяють приблизно 2 мільярди доларів.
Нам потрібно просувати свою культуру за кордоном, створювати українські культурні центри, видавати книги, відкривати бібліотеки, проводити різні заходи, які б розповідали нашим громадянам і світу про українські традиції, представляти наше сучасне мистецтво, створювати і показувати молодіжне українське кіно, роботи художників, дизайнерів».
Одна з головних формул успіху від Поплавського звучить – «Будь лідером і вмій працювати в команді». Тож увагу студентів він акцентував на важливості серйозного підбору людей та злагодженої роботи в колективі.
«Мені кажуть, що я здобув нагороду «Людина року»( 2008 р.), а я відповідаю: «Це не я здобув, це ми зробили разом». Пишаюся своєю потужною командою, яка робить справу відповідально і старанно, а я допомагаю їй у цьому». Наголосив спікер і на необхідності корпоративної культури: «Коли я тільки починав працювати ректором, то приходив на Дні народження до кожного співробітника. Колеги збиралися теплою компанією і святкували. Нині ця традиція забулася, змінилися часи. Але з жовтня ми відновимо цей чудовий звичай і будемо щомісяця влаштовувати Дні іменинника для студентів. Запам’ятайте: у цьому світі необхідно володіти мистецтвом комунікації».
Молодь захоплено слухала Михайла Михайловича та його батьківські настанови. Безліч запитань було поставлено про особисте й професійне життя, критику з боку преси і пошук технологій втримати першість.
«Я завжди повторюю: «Говоріть про мене що завгодно, тільки прізвище не переплутайте». Критика – це краща реклама. Моїм завдання було – постійно бути в інформаційному просторі. Пишуть про мене у ЗМІ: «Поплавський – головний селюк України». Запам’ятається лише головний. А хто селюк – забудуть. Я горжусь ,що я селюк і виріс не на асфальті!
Стосовно першості хочу сказати: я дуже пишаюся тим, що саме Київський університет культури у 1996 році першим створив Кафедру піару. У цьому році вона відзначає своє 20-річчя. Ми були першими і залишаємося кращими», – відзначив Михайло Поплавський.
Для активних студентів, які хочуть стати лідерами Михайло Михайлович запланував новий проект: «Я хочу створити Школу лідерів на базі університету і зібрати там найкращих. До кожного – індивідуальний підхід. Ми розробимо програми і будемо працювати на результат, формувати справжніх лідерів країни. Наш девіз – жити, любити, творити і перемагати! Ми формуємо філософію переможців.
Я вважаю, що студентів потрібно готувати не до екзаменів, а до життя. Вони повинні вміти атакувати життя і жити на позитиві! Скромність – це найкоротший шлях до невідомості. Я скромністю не хворію і вам не рекомендую. Тож створіть самі собі легенду і живіть по ній».
Цінні поради, яскраві приклади і влучні жарти Михайла Поплавського стали прекрасним початком професійного «Тижня PR» в університеті та перетворили майстер-клас на дорожню карту успішного життя для талановитої й амбіційної молоді.