Наталія Красненкова: «Як ефективно працювати з медіа?»

На Факультет зв’язків з громадськістю і журналістики завітала журналіст, медіа-менеджер, керівник PR проектів, засновник та директор компанії соціальних комунікацій «PR-House» Наталія Красненкова.

За останніх 8 років Наталія організувала 199 прес-івентів. Основні її проекти: ВБО «Даун Синдром», «Пацієнти України», «Мережа 100% Життя», AHF, ЮФ «Ілляшев та Партнери», велогонка Race Horizon Park, Goethe-institut в Україні, Мережа доброчесності і комплаєнсу UNIC, Case Україна, УФСІ.

Спікер поділилась зі студентами найвпливовішими інструментами комунікації, розповіла про піар як технологію, дала ґрунтовні практичні поради та розкрила секрети створення прес-івенту, який викличе резонанс в інформаційному просторі.

«Найвпливовішим інструментом комунікації є телебачення. Проте воно має обмежений ефірний час, а в Києві щоденно проходить близько 200 подій. Тому конкуренція в інформаційному полі надзвичайно велика. Всі змагаються за увагу глядача. Серед всього масиву інформації редактор повинен відібрати цікаві теми. Ваше завдання як піарників, вміти конкурувати. В анонсі ви маєте написати про вашу подію  чітко, про головне і при цьому зацікавити медіа унікальністю та актуальністю.

Завжди ставте себе на місце редактора. Умовно подумайте, чи буде вам це цікаво. На кожну подію можна подивитись з іншого боку, зробити її важливою і затребуваною.

Шукайте цікаві ракурси з яких ви можете подивитись на новину. Ваш матеріал має вражати. Новина – це в першу чергу щось нове та цікаве.

Говоріть лише тоді, коли є що сказати!» – зауважила гостя.

У своїй лекції пані Наталія виокремила ТОП-3 причини проводити івент:

  1. Новина або проблема, в якій є, що сказати
  2. Віжуал
  3. Герой

За її словами, це три кити, на яких тримається успішна PR-кампанія, завдяки чому можливо отримати бажаний результат. «Візуалізація важлива, вона кричить за вас! Думайте про яскравий віжуал. 80% інформації людина зчитує з картинки.

Зараз ера сторітелінгу.  В кожній новині потрібен герой – людина, яка дасть історію та виведе на емоцію», – говорить журналіст.

Студенти дізнались, що аби створити прес-івент потрібно:

  • креативна ідея, хороша візуалізація;
  • локація, день і час події, реквізит;
  • тези, сценарій, авторитетні спікери, герої;
  • пул ЗМІ (роблячи подію, розумійте, на яку аудиторію ви працюєте);
  • анонс.

«Робіть івенти на результат, а не «для галочки!»» – наголосила Наталія.

Молоді також було цікаво дізнатись, чим саме анонс відрізняється від релізу. Тож Наталія розповіла, що насправді є велика різниця між цими поняттями. Анонс зазвичай розсилають до події, він анонсує, запрошує на івент та має бути коротким, чітким, зрозумілим і носити яскравий заголовок, в якому вже буде зрозуміло, про що подія. Прес-реліз – це минулий час. Він розповідає про подію, яка вже відбулась та носить більш повний виклад інформації.

Гостя також приготувала для студентів-піарників домашнє завдання, в якому вони мають знайти трьох журналістів, чиї матеріали їх зацікавили та зафрендити їх. Адже хороший піарник цінується базою своїх контактів ЗМІ. «Ваш основний капітал – це журналісти. Починайте вже зараз комунікувати з ними та формувати професійні стосунки. У вас має бути хоча б 10 журналістів, до яких ви зможете звернутись за порадою, допомогою у висвітленні події  чи  проконсультуватись», – наголосила спікер.