Новий випуск шоу «БИТВА ФАКУЛЬТЕТІВ» вже зачекався тебе!
У цьому випуску будуть боротися творчі факультети, а саме факультет режисури естради та масових свят та факультет театру та кіно 🎭
Новий випуск шоу «БИТВА ФАКУЛЬТЕТІВ» вже зачекався тебе!
У цьому випуску будуть боротися творчі факультети, а саме факультет режисури естради та масових свят та факультет театру та кіно 🎭
Студенти влаштували батл?
Саме так! Нещадовно Київський університет культури запустив новий проект «Битва факультетів», де двоє представників з різних факультетів боряться за місце кращого в університеті.
У Київському університеті культури відбулось вручення дипломів за ступенем вищої освіти «Бакалавр» студентам факультетів event-менеджменту і шоу-бізнесу, дизайну та реклами, хореографії, індустрії моди та fashion-бізнесу, міжнародних відносин, естрадного співу, public-relations і журналістики, готельно-ресторанного і туристичного бізнесу, кіно і телебачення, театру та кіно, режисури естради і масових свят.
На факультеті режисури естради і масових свят – сезон творчих показів. Студенти груп РЕМС-40, РЕМС-60 та РЕМС-70 створили кардинально різні концепції постановок, які мали змогу оцінити творчі наставники, старшокурсники і вступники Університету культури. Кожне видовище захоплювало оригінальністю задуму і майстерністю його втілення.
Не кожен бакалавр кафедри графічного дизайну може похвалитися фактом, що його кваліфікаційна робота ще до захисту отримала кілька дипломів міжнародних конкурсів.
Студентка 4-го курсу факультету театру та кіно Ірина Оніщук представила власну постановку в Київському академічному молодому театрі. За участі акторського складу – студентської молоді майстерень Остапа Ступки, Дмитра Ступки, Юрія Тихомирова, Стаса Жиркова – вона створила виставу «Скупий» за мотивами п’єси Жана Батиста Мольєра.
Студенти 1-го курсу факультету готельно-ресторанного і туристичного бізнесу взяли участь у фаховому виїзному практикумі з культури та особливостей сервісу у грузинському кафе-сироварні «Мацоні».
На факультеті івент-менеджменту і шоу-бізнесу відбувся зірковий майстер-клас. До студентської молоді завітав неймовірно популярний українського співак, заслужений артист України, відомий усім за псевдонімом DZIDZIO, актор і продюсер, випускник Університету культури Михайло Хома.
У межах дисципліни «Дизайн друкованих видань» молодь факультету дизайну і реклами взяла участь у проєкті «Художник очима дизайнера» й створила аркушеві друковані плакати із зображенням митців.
Щороку у третій четвер травня вся Україна гучно святкує Всесвітній день вишиванки, покликаний зберегти та популяризувати споконвічні українські традиції носіння національного етнічного одягу в повсякденному житті.
Оригінальну інтерпретацію вистави за п’єсою А. Чехова «Вишневий сад» презентували у столичному театрі «Актор». Прем’єра захопила увагу відомих майстрів сцени, митців, поціновувачів театральної естетики, які з цікавістю завітали на перегляд.
На факультеті готельно-ресторанного і туристичного бізнесу випускник Університету культури, бартендер, бар-менеджер та консалтинг бар-менеджер Святослав Святохо провів майстер-клас із приготування та класифікації алкогольних напоїв.
На факультеті готельно-ресторанного і туристичного бізнесу відбулась онлайн-зустріч із креативним директором і співзасновником освітніх проєктів «Суперлюди» та Unit school of business (USB) Владом Ноздрачовим. Студентам, які долучились до спілкування у zoom, спікер розповів про власні проєкти, бізнес, розвиток і можливості.
На факультеті дизайну і реклами Університету культури започаткували масштабний виставковий проєкт до Всесвітнього дня дизайнера.
У рамках фахових онлайн-зустрічей студенти другого і третього курсів факультету готельно-ресторанного і туристичного бізнесу поспілкувались із менеджером F&B (Food and Beverage) готелю «Опера» Сергієм Ларіоновим.
Будь-яка подія країни і навіть трагічна завжди захоплює художників, скульпторів, дизайнерів-графіків, які втілюють власні емоції у дивовижних малюнках, постатях, плакатних проєктах, різноманітних мистецьких перформансах.
На факультеті готельно-ресторанного і туристичного бізнесу відбулась онлайн-зустріч із Софією Анжелюк, представницею та координаторкою волонтерів мультимедійного проєкту «Ukraїner».
На Youtube-каналі Михайла Поплавського відбулась презентація концертного кліпу на нову пісню «Любов у серці маю».
В Університеті культури на ФАКУЛЬТЕТІ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО І ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ відбулась VІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Гостинність, сервіс, туризм: досвід, проблеми, інновації».
Першокурсники факультету готельно-ресторанного і туристичного бізнесу взяли участь в онлайн-майстер-класі «Історія виноробства. Винні тренди. Розвиток винної культури в Україні». Знаннями і досвідом із молоддю поділився шеф-сомельє і співвласник винного бару «Win Bar» Олег Кравченко.
На факультеті готельно-ресторанного і туристичного бізнесу відбувся онлайн майстер-клас відомого ресторатора Дмитра Борисова, під час якого він розповів студентам про випробування у бізнесі і шляхи їх вирішення в умовах економічної кризи та пандемії, а також надав поради рестораторам-початківцям.
Студенти 2-го курсу спеціалізації «Туризм» взяли участь в онлайн-тренінгу з формування професійно необхідних цифрових навичок.
Михайло Поплавський і творча команда мистецького вишу презентували яскравий ремейк суперхіта «Сало». Прем’єрний показ відеороботи відбувся в Київському університеті культури.
Відбулися зйомки концертного кліпу Михайла Поплавського на пісню «Кропива» в новій інтерпретації за участі зіркової команди Університету культури. Кліп створений з використанням сучасних візуальних спецефектів, LED екранів та VR технологій.
Кава – улюблений напій багатьох митців, які насолоджуючись її ароматом і смаком, створювали унікальні шедеври світової класики. Композитор Іоганн Себастьян Бах, наприклад, написав «Кавову кантату», а драматург і романіст Оноре де Бальзак, надихаючись кавою, невтомно працював над серією творів «Людська комедія».
Зіркова команда Університету культури створила оригінальний ремейк концертного кліпу Михайла Поплавського «Блюз еротичних думок». Зйомки відбулись з використанням LED-екранів та VR-технологій. Це 3D-версія кліпу, який вперше вийшов на екрани 20 років тому.
Відбулися зйомки ліричного концертного кліпу Михайла Поплавського на нову святкову пісню «А нам сьогодні 50». Відео відзняте у 3D віртуальній реальності на студії «One Location» із використанням LED екранів та VR технологій.