Поради зі створення власного бренду від Анни Яковлевої

«KIWI Family PARTY» – це найбільша в Україні компанія з організації сімейних свят, яка на власному прикладі продемонструвала, як можна і потрібно проводити важливі події.

Успішна гостя розповіла молоді про етапи створення агенції, періоди позиціонування бренду на ринку та надала цінні поради щодо створення власного бізнесу.

«15 років тому, маючи у кишені 300 доларів і величезне бажання працювати на себе, я і моя подруга вирішили створити власний бренд. Саме так зʼявилось ідейне бюро «Якоʼs» – організатор подій. Ми робили дуже якісний продукт, тому нам довірили свої свята багато впливових людей. Одного дня ми з подругою вирішили розійтись у бізнесі.

Я пішла у невідомість, а невідомість – це дитячі свята»,– розпочала зустріч Анна Яковлева.

Спікер зазначила, що засновником якісних, крутих, масштабних дитячих свят в Україні є саме KIWI. Після чого продемонструвала студентам результати свої роботи, а саме яскраві відеоролики зі свят.

«Робіть усе з великою любов’ю і самовіддачею. Неважливо що ви робите – робіть це круто! Саме так ви станете кращими із кращих та знайдете душевну рівновагу.

За освітою я економіст, однак я знайшла себе у зовсім протилежній сфері. Зараз у вас унікальний період у житті, він створений для спроб і пошуків свого покликання. Ви обов’язково знайдете свою нішу»,– підкреслила Анна Яковлева.

Засновниця бренду зосередила увагу молоді на піарі бізнесу: «Ми ніколи не вкладали гроші у рекламу. Сарафанне радіо – найкращий спосіб заявити про себе і свої переваги!

У нас немає конкурентів, тому що ми вміємо здивовувати! У нас є лише колеги по цеху, люди у яких можна попросити поради, але ніяк не суперники».

Анна Яковлева акцентувала на тому, що у наш час не завжди потрібні гроші, для того, щоб стати затребуваним і популярним. Потрібна лише жага до роботи, креативні ідеї, наполегливість і шалене бажання навчатись!

«Я абсолютно щаслива людина. Це вимірюється не у грошах. Я просто люблю те, що я роблю. Мені вірять, довіряють, тому що я створюю свої проекти не дивлячись ні на що!

Бренд – це я, а я – це KIWI»,– сказала Анна.

На майстер-клас також завітали і аніматори з творчої команди «KIWI Family PARTY», які влаштували справжнє свято для студентів Університету культури. Запальні танці, драйвова музика, кульки і яскраві незабутні емоції переповнювали аудиторію вишу.

Михайло Поплавський подякував Анні Яковлевій за цікавий та інформативний майстер-клас і зауважив, що завдяки зустрічам з професіоналами своєї справи, молодь здобуває безцінні знання і навички, а також зазначив що метод дуальної освіти в Університеті культури, який складається із 50% теоретичних знань і 50% – практичних, долає розрив між теорією і практикою, що підвищує якість підготовки майбутніх фахівців.

«Я радий, що до Університету культури завітала людина-легенда, унікальна та цікава особистість, яка поділилася своїми знаннями та вміннями  з  талановитими і амбітними піарниками та журналістами.

Ми зацікавлені у тому, щоб наші студенти були успішними й затребуваними фахівцями свої справи!»,– сказав Михайло Поплавський.

Завершився майстер-клас серією професійних запитань від активної молоді та яскравою фотосесією.