Ребрендинг кліпу «Сало» Михайла Поплавського: епатажно та авангардно

Відбулися зйомки концертного кліпу Михайла Поплавського на пісню «Сало» в новій інтерпретації.

Кліп відзняли  в 3D віртуальній реальності на студії « One Location» з використанням LED екранів та VR технологій.

Потрапивши на знімальний майданчик стає відразу зрозуміло, що це буде найепатажніший кліп Михайла Поплавського: провокаційно, яскраво та ефектно.

Режисер та автор ідеї кліпу – відома своєю експресивністю  українська кліпмейкерка Олена Вінярська.  Вона входить до десятки топових кліпмейкерів нашої країни та знана своєю співпрацею з Дмитром Коляденко, Світланою Лободою, Сергієм Звєрєвим, Тетяною Овсієнко, Іриною Білик, гуртом «Ділайс», Ольгою Поляковою, Оленою Галіциною, Євгенією Власовою та іншими.

«Олена Вінярська – одна з кращих режисерів світового рівня. Я дуже задоволений, що запросив її і отримую кайф від знімального процесу», – зазначив  Михайло Поплавський.

Нестандартна та оригінальна режисерська задумка віртуальної реальності, де сало – це скарб української нації, який перетворюється в золоті злитки. А Михайло Поплавський постає в стильному образі головного «саломана» країни.

«Сьогодні ми на зйомках концертного кліпу «Сало». Це для мене історичний епохальний проєкт.

Вперше кліп «Сало» вийшов 20 років тому і сьогодні це є сучасний ребрендинг. Тому що сало – це візитна картка України, це національна валюта. Сало – це продукт, який надає силу та  енергію, підтримує  дух українців. А я – головний саломан країни. І пишаюся цим! Ми – українці, ми – нація, ми є народ!

Коли ви подивитесь цей кліп – посміхніться. На оптимістах тримається світ, песимісти лише глядачі. Я вірю в майбутнє красивої, сильної, європейської країни!», – сказав Михайло Поплавський.

У кліпі «Сало» дівчата з балету й бек-вокалу постали в незвичайних образах у стилі поп-арт та героїв аніме. Яскраві костюми в яскраво-жовтих кольорах, стильні авангардні маски та багато золота. Образи балету та складні варіації танцю в стилі Vogue –  це хайпово, креативно і нестандартно.

Технологія графічного дизайну Unreal Engine 4, яка застосовувалась для створення кліпу, є найпопулярнішою у світі та часто використовується в різних фільмах, кліпах і телесеріалах компаніями Netflix і Walt Disney.

Артем Ковальчук – продюсер віртуального продакшену компанії «Pixela Labs», який відповідає за розробку та створення 3D-графіки, поділився емоціями від роботи з Михайлом Поплавським:

«Михайло Поплавський один із перших українських артистів, який не побоявся інновацій і весь свій творчий потенціал вклав в зйомки такого масштабу.

Це вже 3-й кліп над яким працює наша команда. Вся графіка розробляється на дуже відомому рушії Unreal Engine 4. На сьогоднішній день це один з кращих графічних додатків, що використовуються в кіноіндустрії».

Над кліпом працювала велика та злагоджена  команда професіоналів. Робота на студії розпочалась ще о 8 ранку. Підготовка локації, розміщення техніки, створення образів для балету та бек-вокалу, постановка хореографії, технічні завдання для команди від головного режисера – перший день зйомки видався надзвичайно відповідальним, емоційним і незабутнім.

Курйозною ситуацією на знімальному майданчику стало те, що режисер кліпу Олена Вінярська змусила Михайла Поплавського їздити у візку з супермаркету по локації. Що стало досить екстремальною і веселою пригодою для головного героя кліпу та повеселило всю знімальну групу.

Наприкінці знімального дня усі, хто приймав участь в створенні кліпу, мав змогу долучитися до режисерської традиції – биття тарілки, як знак успішного закінчення зйомок, під гучні оплески та шалені емоції.

Олена Вінярська висловила вдячність кожному, хто був причетний до зйомок кліпу, за її словами всі працювали як злагоджений механізм: «Адже навіть  без маленького гвинтика не створюються великі  проєкти!» – сказала режисер кліпу.