Стрім з Ілоною Невеселою – «Івенти під час війни. Моя історія»

На кафедрі івент-менеджменту університету культури відбувся цікавий стрім власниці івент-агенції «MOZHEM ЕVENT», із 7-річним стажем організації подій (організувала понад 1000 заходів) Ілони Невеселої.

У ході онлайн-зустрічі спікерка обговорила зі студентами різни види івентів, їх важливі аспекти і специфіку, а також поділилась важливими кейсами для майбутніх фахівців.

Розпочавши спілкування, Ілона одразу поцікавилась у студентів, що для них означає «івент», яке їх бачення цього формату. Майбутні івентори відповіли, що, перш за все, це професійно спланована подія, яка має концепцію, мету, цілі. Івент – це про емоції та людей.

«Івент – це насамперед інструмент донесення інформації, аби впливати на суспільство. Це про нову точку зору, мотивацію людей, про трансформацію в цілому свого бачення», – поділилась своєю думкою гостя та розповіла власну історію потрапляння в цю індустрію.

Попередня професійна діяльність Ілони Невеселої також була пов’язана з організацією, створенням нового, креативом та продукуванням ідей. Тож це дало можливість прокачати свої навички заздалегідь. Потім вона навчалась в академії івент-менеджменту, де, власне, і закладався фундамент знань. Це сприяло самовдосконаленню та подальшому розвитку.

За словами Ілони, важливу роль в її професійному успіху зіграло бажання вчитися та співпрацювати із цікавими людьми. Тому студентам вона одразу порадила налагоджувати зв’язки з оточенням у сфері івент. «Я комунікативна, відкрита, не боюсь брати на себе відповідальність, і це мені дуже допомогло, – зазначила Ілона Невесела. – План – це ключове у вашій роботі. А постійна комунікація з людьми допоможе вам знайти підрядників. Також обов’язково потрібно мати класного дизайнера в команді, його роль дуже важлива. Обирайте хороших спеціалістів в кожному напрямку. Не бійтесь звертатися до людей, які можуть допомогти».

Набувши певний досвід, І. Невесела вирішила створити власну івент-агенцію. Але з часом прийшло емоційне вигорання. На жаль, це трапляється з усіма. «Це сталось, коли у нас було 18 заходів за місяць. І, аби вийти із цього стану, потрібно вміти перемикати свою свідомість. Дати собі час відновитись, відпочити», – поділилась спікерка.

Тож спочатку івенторка відкрила агентство зі своїм партнером, але почалась пандемія Covid і їм довелось адаптуватись і створювати вже нові формати та різні концепції онлайн-заходів. «Однак після першого глобального локдауну та фінансових труднощів мій партнер вирішив вийти з бізнесу. Я зрозуміла, що розвиток агенції і команди лежить повністю на мені. Незважаючи на карантин, ми все ж продовжили працювати. Так з’явились гібридні формати заходів – коли частина співробітників знаходилась в офісі, а частина онлайн».

Окрім того, Ілона зауважила, що зараз, у період війни, івент-менеджер – дуже різнобічна й універсальна професія. Також це прекрасний волонтер, адже в івентора багато зв’язків, він знає, як об’єднати людей і може бути корисним у піковий час.

«Коли почалась війна, ми волонтерили 24/7. Знайшли багато прихистків, евакуювали чимало людей, координували доставки. Це також був певний «івент», але у форматі волонтерства», – сказала менторка.

Серед улюблених видів івенту Ілони – корпоративні клієнтські заходи, які дають можливість експериментувати.

Для більш ділових подій, наприклад, конференцій, необхідно підібрати правильну локацію, зручний графік, звук, аби спікеру було комфортно виступати. Робити перебивки, паузи, «гратися» зі світлом, аби було не нудно.

У висновку Ілона Невесела підкреслила, що івент-менеджер має адаптовуватись під кожен процес. Потрібно бути готовим до факапів і виробляти в собі стресостійкість. Аби задовольнити всі очікування замовника, треба не тільки цікава концепція та розуміння основного посилу, а вміти виявити потреби клієнта і знайти інструменти до них. Оскільки іноді замовник просить 2-3 варіанти концепції.