Талановиті дизайнери КУК&КНУКіМ

Нещодавно факультет дизайну і реклами Університету культури влаштував масштабну мистецьку подію в Національному заповіднику «Софія Київська».

Творча команда вишу втілила одразу 3 проєкти: виставку-конкурс на логотип/знак Софії (куратори Андрій Будник і Тетяна Божко), експозицію «Ad Fontes» студентів і викладачів КНУКіМ і КУК (куратор Андрій Будник) та сателітний арт-проєкт «Ярославни» (куратор Оксана Чуєва), презентувавши 133 твори у 3 залах з різними концепціями та на 2-у поверсі арт-галереї «Хлібня».

Перед учасниками та конкурсантами були поставлені 2 завдання: перше – зробити ребрендинг об’єкту Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО Національного заповідника «Софія Київська» з урахуванням актуальних течій і трендів; друге – позиціонувати музей як престижну і модну локацію для креативного формотворення, неформального спілкування на тлі величного мистецтва чи історичних артефактів національного і світового значення.

В рамках виставки-конкурсу логотипу «Софії Київської» цікаві пропозиції нової айдентики з теоретичним обґрунтуванням візуальної частини представила креативна молодь факультету дизайну і реклами КНУКіМ&КУК.

Талановитими конкурсантами проєкту на найкращий знак стали:

Арабаджи Олена (КНУКіМ)
Божко Тетяна (КНУКіМ)
Бордюжа Анастасія (КУК)
Булгак Артем (КУК)
Бухарська Анастасія (КНУКіМ)
Вишатицька Христина (КУК)
Вишневська Діана (КНУКіМ)
Гринько Дмитро (КНУКіМ)
Дабіжа Марія (КНУКіМ)
Жарнікова Анастасія (КУК)
Ієрусалимець Віталій (КУК)
Іщук Ілона (КНУКіМ)
Костік Юлія (КНУКіМ)
Лазебнюк Валерія (КУК)
Литвиненко Анастасія (КУК)
Ломко Ольга (КНУКіМ)
Лугова Меліса (КНУКіМ)
Мартинова Марія (КНУКіМ)
Носкова Анастасія (КНУКіМ)
Омецинський Денис (КНУКіМ)
Петраш Олександра (КНУКіМ)
Помелова Лілія (КНУКіМ)
Пошабля Олександра (КНУКіМ)
Руденко Катерина (КУК)
Стратієнко Валентина (КНУКіМ)
Ткалич Яна (КНУКіМ)
Ткачук Анастасія (КНУКіМ)
Федчук Наталія (КУК)
Фролова Алла (КУК)
Ходаківська Наталія (КНУКіМ)
Чаїнська Ліза (КНУКіМ)
Шевернова Поліна (КУК)
Шевчук Анна (КНУКіМ)
Шмідт Тетяна (КУК)
Щавінська Яна (КНУКіМ).


Заповідником було оприлюднено кілька інтерв’ю зі студентами, знято відеопрезентацію проєкту, а на медіаресурсах періодично викладались найкращі знаки.
Один з логотипів вподобала генеральний директор «Софії Київської» Неля Куковальська, яка запрошувала всіх охочих взяти участь у голосуванні і підтримати талановитих дизайнерів.

Його створила студентка факультету дизайну і реклами Університету культури Ілона Іщук. «Основний елемент це свічка, яку ми бачимо зверху. Крім того, якщо об’єкт перевернути на 90 градусів, можна побачити людину, ось руки. І коло це те, що об’єднує свічку та людину. А заповідник це місце, яке об’єднує всіх українців в коло, у коло сімей», – розповіла Ілона про свій логотип і висловила думку, що заповідник має стати осередком, де молоде покоління буде збиратись разом, аби дізнаватись унікальні факти з історії, культури, релігії своєї країни, а також збагачувати власні знання цікавою інформацією про творчі ініціативні проєкти, що реалізуються у «Софії Київській».

Виставку-конкурс супроводжували дві потужні експозиції, згенеровані у творчих лабораторіях кафедри графічного дизайну ФДіР: «Ad Fontes» (До джерел) від студентів і викладачів КНУКіМ і КУК (куратор Андрій Будник), та арт-виставка «Ярославни» (куратор Оксана Чуєва), що є візуальним відображенням детального дослідження історичних матеріалів комунікативними засобами сучасного дизайну.
Упродовж конкурсу логотипів «Софії Київської» у виставкових залах заповідника тривало відкрите голосування та суспільне обговорення щодо найкращого знаку, проходили творчі зустрічі фахівців з графічного дизайну, а також відбувались змістовні екскурсії для молоді.

За підсумками конкурсу-виставки серед численних графічних витворів було обрано три яскраві концепції, розроблені студентами факультету дизайну і реклами Університету культури. Вони продовжать участь у конкурсі, а надалі будуть працювати над новими елементами айдентики, які відобразять у брендбуку для національного заповідника.