ТікТок – це медіафеномен, найпопулярніша платформа серед молоді.

 

Університет культури перший у світі започаткував освітній проєкт Тік-Ток, спрямований на вивчення феномена популярної мультимедійної соціальної мережі.

Проєкт Тік-Ток – унікальна навчальна програма професійно-практичної підготовки, аналогів якій немає у світі. Майстер-класи, тренінги, воркшопи проводять популярні тіктокери, інфлюенсери, блогери, топменеджери, smm-маркетологи, режисери, хореографи та інші.

 

Місія – українізувати ТікТок, допомогти розкрити та реалізувати творчий потенціал, вести за собою креативну, амбітну та перспективну молодь, яка творитиме новітню історію країни. Завоювати світовий інформаційний простір. Українців мають знати у всьому світі. Україні є чим дивувати світ.

 

ТікТок – емоційний медіабізнес. Активність у соціальних мережах, здорові творчі амбіції, унікальність відкриють нові можливості та нададуть шанс стати лідерами медіабізнесу, успішними та щасливими українцями.

Студенти набудуть знань з інфлюенс- і діджитал-маркетингу, SMM, продакшну, копірайтингу, PR, іміджології, блогерства, режисури, акторської майстерності, звукорежисури, хореографії, оперативного монтажу, продюсування тощо.

Успішність проєкту Тік-Ток яскраво демонструють відомі українські тіктокери, студенти і випускники університету культури.

Анна Трінчер – зіркова випускниця університету культури, українська співачка, акторка, блогерка та тіктокерка-мільйонниця: «Чимало людей недооцінюють професію блогера, сюди входять ТікТок, Інстаграм та інші соцмережі. В першу чергу, це знання, які не можна отримати в Інтернеті, на курсах, це особистість. І я дуже хочу, щоб у цьому місці мрії ви розвивали свою особистість, тому що тільки за справжніми і цікавими особистостями будуть слідкувати і йти».

Ірина Кудашова – акторка, блогерка і зіркова випускниця університету культури: «Я щаслива, що закінчила саме університет культури. Дійсно, дуже круто, що в нашому виші з’явився такий освітній проєкт, і, як правильно сказав Михайло Михайлович, ви будете вивчати не просто ТікТок, а ще акторську майстерність, хореографію, тому що ТікТок – це не «відкрити рота під музику», це якісні, круті ролики, платформа, де ви зможете реалізувати свій потенціал. Бажаю вам творчих успіхів і натхнення».

Влад Рудницький (Ledboy) – студент університету культури, український тіктокер, блогер з мільйонною аудиторією: «Я є україномовним блогером, тіктокером, і, думаю, що в першу чергу завдання освітнього проєкту Тік-Ток – це створювати якісний український контент. Те, що йде від серця. Танцюйте під українські тренди, жартуйте українською, розповідайте історії українською, адже так насправді цікавіше, у нас все набагато краще, і це треба зрозуміти. Я вважаю, кожен зможе показати щось своє, українське, і на вас чекає визнання».

Консультація
Заповни форму і наші консультанти швидко та якісно нададуть тобі будь-яку інформацію зручним для тебе способом комунікації.

    [_date] [_time]