ТікТок – емоційний медіабізнес

Михайло Поплавський у Київському університеті культури провів майстер-клас для студентів першого курсу на тему «ТікТок – емоційний медіабізнес».

Спікер поділився зі студентами власними секретами успіху та популярності в мережі ТікТок, аби вони змогли реалізувати свої здорові творчі амбіції та стати успішними лідерами медіабізнесу.

Факультет Тік-Ток, який вперше у світі започаткували рік тому в університеті культури – це новий феномен, місце креативних ідей і технологій, що відкриває унікальні можливості для творчої молоді.

«Факультет ТікТок – це космос. Ми готуємо студентів не до екзаменів, а до життя! Ламаємо стереотипи і творимо новітню історію України! Моя місія та університету культури – вивести український ТікТок на світовий рівень, українізувати соціальні мережі і вести за собою креативну, амбітну, перспективну молодь.

На факультеті діє унікальна навчальна програма професійно-практичної підготовки, аналогів якої немає у світі. Майстер-класи, тренінги, практикуми проводять популярні тіктокери, топові блогери, інфлюенсери, режисери, хореографи, актори та зірки шоу-бізнесу.

Ваш зірковий шлях і ким ви станете в майбутньому, залежить лише від вас. Створіть легенду свого життя і живіть за нею. Виділяйтесь із натовпу, не бійтесь бути білими воронами, не бійтесь помилятись і бути смішними. Будьте оптимістами. На оптимістах тримається світ, песимісти лише глядачі», – зазначив М. Поплавський.

На майстер-клас завітала відома українська акторка, співачка, блогерка та студентка університету культури Анна Трінчер: «Рада бачити таку заряджену, талановиту молодь і ділитись із вами своїм досвідом.

На факультеті ТікТок в університеті культури вам допоможуть створити власний бренд. Ви будете вивчати, як правильно себе позиціонувати в соцмережах, чому бренди мають обирати саме вас, як себе зарекомендувати та зацікавити рекламодавців.

ТікТок – це дуже крута історія для комунікації з вашим глядачем. Блогери та бренди платять шалені гроші, аби їх хтось побачив. А в ТікТок це можна зробити безкоштовно.

Сьогодні ера технологій, комунікацій і соцмереж. Хто відчує сучасний світ, попаде в тренди – займе перші місця. Стане лідером медіабізнесу!».

Приємною несподіванкою стало привітання першокурсників у прямому ефірі від Ледбоя – відомого тіктокера, блогера, студента університету культури Влада Рудницького: «Вітаю вас із початком навчального року. Будьте унікальними, творіть контент на всіх платформах, ставайте лідерами думок, тому що ви є майбутнє української держави. Ваші думки, погляди – це є основа розвитку нашого майбутнього покоління. Університет робить усе, щоб студенти навчалися, розвивалися і підтримували культурний фронт України. Факультет ТікТок – це місце, де ви зможете самореалізуватись і стати особистістю відомою на весь світ».

До поздоровлень долучилась і популярна блогерка, студентка вишу Анастасія Захандревич: «Ми – це майбутнє нашої держави. Тож давайте навчатися так, щоб підняти її на найвищий щабель усього світу. А ми, скажу вам, і так на крок попереду. Бо лише в університеті культури є факультет ТікТок, де ви зможете освоїти основні інструменти для того, щоб запустити свій акаунт і розвинути його».

Михайло Поплавський також зауважив, що триває світова інтелектуально-інформаційна революція. Битва за покоління майбутнього. «Дійте швидко і рішуче! Ламайте стереотипи, виходьте із зони комфорту, розвивайте свій творчий потенціал, будьте амбітними та вірте в себе. Ваша доля у ваших руках!

Я у вас вірю, люблю і поважаю. За вами майбутнє України!».

Усім присутнім Михайло Поплавський подарував авторську книгу зі своїм автографом «ТікТок – емоційний медіабізнес», у якій молодь дізнається, як повірити в себе, розкрити творчий потенціал і стати успішним українським тіктокером. Наприкінці заходу спікер презентував власний запатентований напій – вогняну каву «Золотий каштан». А після майстер-класу запросив усіх на безкоштовну дегустацію.