У ногу з часом разом з корпорацією Парус!

unogu06

Викладачі та студенти Кафедри готельно-ресторанного бізнесу Київського університету культури познайомилися з програмним забезпеченням корпорації «Парус» і стали учасниками навчального тренінгу по роботі з продуктами компанії – «Парус-Ресторан» та «Парус-Готель».

На презентації програми зі вступним словом до молоді звернувся ректор Київського університету культури Володимир Пилипів. Володимир Іванович привітав присутніх з Міжнародним днем студентів та відзначив унікальність освітньої зустрічі: «Я впевнений, що той, хто не був студентом, втратив половину свого життя. У нас склалася така традиція, що майстер-класи зазвичай проводяться для студентів. Але сьогодні навчатися буде і професорсько-викладацький склад. Вчитися ніколи не пізно!»

unogu01

unogu01

unogu01

unogu01

Зі святом молодь привітав і завідувач Кафедри готельно-ресторанного бізнесу КУК, президент Асоціації Кулінарів України Михайло Пересічний, зауваживши: «Студент – це людина, яка плідно і сумлінно вчиться. Ви закладаєте фундамент ваших майбутніх перемог. Але викладачі – це теж студенти, тільки вічні, бо постійно навчаються. Саме тому ми запросили до університету координатора програми для навчальних закладів від корпорації «Парус» Євгенію Чиєсову для проведення теоретичного та практичного заняття для усього студентсько-викладацького складу».

Корпорація «Парус» на ринку програмного забезпечення діє вже 22 роки. Євгенія Олександрівна розповіла гостям про компанію, її розробки та діяльність.

«Основним видом діяльності нашої корпорації є розробка, просування та впровадження програмного забезпечення для автоматизації управління підприємством. Наш девіз – «Корпорація «Парус» – завжди у ногу з часом!» Тож ми допомагаємо бюджетним організаціям, малому та середньому бізнесу і великим компаніям бути в курсі нових тенденцій», – зазначила Євгенія Чиєсова.

unogu01

unogu01

unogu01

unogu01

Спікер підкреслила, що в рамках програми «Корпорація «Парус» – навчальним закладам України» викладачам і студентам університету культури надається можливість ознайомитися з програмними комплексами «Парус-Готель» і «Парус-Ресторан», які побудовані з використанням сучасних інформаційних технологій та допомагають автоматизувати всі бізнес-процеси готельного і ресторанного бізнесу.

Зокрема тренінг «Парус-Ресторан» був присвячений таким складовим, як «front-офіс» (контроль процесів обслуговування клієнтів у закладах – робочі місця офіціанта, бармена, касира, адміністратора, меню, ефективне управління) та «back -офіс» (контроль процесів обслуговування клієнтів у закладах – ведення довідника продуктів, калькуляція страв, ведення журналів, реєстрація меню, списання страв, формування замовлень на банкети).

unogu01

unogu01

unogu01

unogu01

На курсі «Парус-Готель» слухачі ознайомилися з автоматизацією таких бізнес-процесів, як ведення структури номерного фонду, облік характеристик номерів і тарифів, бронювання, поселення, додаткові послуги, розрахунок, планування сервісних послуг та можливість роботи з клієнтами через Інтернет.

Особливу увагу Євгенія Олександрівна зосередила на звітах і документах, знання структури яких є обов’язковим для усіх працівників готельно-ресторанного бізнесу.

Завдяки отриманим знанням студенти та викладачі матимуть змогу значно підвищити якість сервісу, престиж закладу у практиці і забезпечити швидке та сучасне обслуговування клієнтів.

За результатами проведених занять кожен учасник тренінгу здобув знання з використання програмних продуктів «Парус-Ресторан» і «Парус-Готель», а Євгенія Чиєсова запросила усіх до участі у ряді конкурсів навчально-методичних матеріалів та студентських робіт від корпорації «Парус».

unogu14

unogu14

unogu14