Вебінар від столичного ресторатора Азада Алієва

Онлайн-навчання на факультеті готельно-ресторанного і туристичного бізнесу – це новий крутий скіл для студентів вишу. Молодь успішно набуває знань на дистанційних платформах, долучається до онлайн-лекцій та фахових майстер-класів.

Днями з ініціативи доцента кафедри готельно-ресторанного і туристичного бізнесу Анни Ворошилової студенти 4-го курсу взяли участь у вебінарі відомого столичного ресторатора, власника мережі ресторанів східної кухні «Dash» Азада Алієва. До сім’ї його ресторацій належать такі заклади: кафе «Даш» (турецька кухня), «Даліда Бар» (караоке-бар), «Кебаб Даш» (турецька кухня, де страви готуються на мангалі), «Кебаб Бургер» (заклад спеціалізується на бургерах та кебабах), «Шеф Даш» (м’ясний & рибний ресторан).

Спілкування відбулось в рамках комплексної дисципліни «Сервісно-управлінський процес», яку викладають Ксенія Приходько, Вікторія Пилипів, Анна Ворошилова та Оксана Олійник, формуючи професійні компетенції майбутніх менеджерів ресторанної галузі.

Під час онлайн-зустрічі Азад Алієв ознайомив молодь із ключовими механізми ефективного функціонування ресторанного бізнесу, розповів про його розвиток в українських реаліях та якісне digital-просування, і звичайно ж, наскільки колоритна та різноманітна східна кухня.

Особливістю мережі ресторацій, за словами пана Алієва, є щира гостинність та неперевершений смак страв – баланс, якого часто не дотримуються деякі фешенебельні заклади в гонитві за прибутком. «Кожен заклад «Dash» – унікальний, у нас можна смачно та доступно поїсти, провести час у колі родини чи друзів, насолодитися приємною атмосферою та якісним обслуговуванням», – акцентував ресторатор.

У кафе «Dash» неймовірний затишок, наприклад, створює справжня піч на дубових дровах, повз яку неможливо пройти, не зупинивши погляду. Відкрита кухня і піч дозволяють кожному гостю спостерігати за процесом приготування страв, але для цього зовсім не обов’язково стояти біля кухаря, достатньо звернути увагу на телеекран у залі ресторану.

Дізнавшись чимало професійних секретів від провідного ресторатора, молодь поцікавилась, як працює мережа в умовах карантину, чи вдається уникнути труднощів і переформатувати бізнес-процеси. «Важливо пам’ятати, що головними для рестораторів є гості та їхня потреба у смачній їжі, тож варто підлаштовуватись і дарувати радість, доставляючи замовлення», – зауважив Азад Алієв.

Дистанційне навчання на факультеті готельно-ресторанного і туристичного бізнесу продовжує захоплювати молодь змістовними фаховими онлайн-зустрічами та спілкуванням із професіоналами-практиками української сфери гостинності.

 «Подібні вебінари – це нова порція мотивації! Навчання онлайн не є перепоною для якісного здобуття знань та прокачування скілів, які допоможуть у майбутньому. Хоча завдань стало більше, рівень їх виконання не погіршився, навіть став кращим! Це важливо!» – поділився думкою учасник вебінару, 4-курсник ФГРіТБ Дмитро Шевченко.

Згодом на студентів факультету готельно-ресторанного і туристичного бізнесу чекає нова подія, майстер-клас з управління інноваціями, де буде розглядатись стратегія розвитку ресторанного підприємства в сучасних ринкових умовах.