«ВипускникChecк» з Ольгою Телятніковою

Факультет готельно-ресторанного і туристичного бізнесу започаткував щотижневу рубрику «ВипускникChecк» з успішними випускниками бізнес-факультету.

Ведучою нового проєкту стала заступниця декана ФГРіТБ Ксенія Приходько, яка запросила до участі Ольгу Телятнікову – директорку DRUZI CITY CAFE у Києві компанії DREAM FAMILY, а також авторку проєкту «Менеджерський кадровий резерв».

У прямому ефірі Instagram ФГРіТБ Ольга розповіла студентам та абітурієнтам про те, що спонукало її вчитись і працювати в готельно-ресторанній сфері, як поєднувати навчання та кар‘єру, а також надала поради, збагачені власним професійним досвідом.

Випускниця повідомила, що вступ до університету культури – добра родинна традиція, яку започаткував її дядько. «Це університет мого життя. Коли прийшов час обирати виш, я вже не вагалась!» – поділилась фахівчиня.

Практика на ФГРіТБ стала поштовхом для майбутньої кар‘єри Ольги. Завдяки можливостям, що випали їй під час навчання, вона зрозуміла, в якій саме ланці готельно-ресторанного бізнесу буде розвиватися як спеціаліст далі. Уже з 19 років почала працювати за фахом: «Університет відправляє на практику, допомагає вливатись у сферу та активний ритм життя, і там зароджуються перші успіхи, любов до професії та амбітні плани. У мене так і було на 2-му курсі практики. Я дуже вдячна вишу за такий досвід. Це реальний старт для майбутньої кар’єри».

За словами Ольги Телятнікової, поєднувати роботу і навчання складно, але цілком можливо! Здобуваючи вищу освіту, дуже важливо засвоїти всі отримані знання.

«Наша сфера – це тотальна праця. Тут не вийде просто зробити вигляд. Ти або працюєш, або ні. Відповідно, коли є навчання, це складно.

Проте, для мене як управлінця наявність диплома – це зелене світло, перевага і чіткий показник, аби взяти людину на роботу. Я б не стала тим, ким я є, якби не навчалась в університеті», – акцентувала директорка.

Найскладніше для успішної випускниці – встигнути все. Тож вона весь час прописує свої робочі та особисті завдання у щоденник, аби нічого не забути і відстежувати реалізацію планів. «До того ж, постійна робота з людьми, персоналом – це нелегко, – розповідала молоді спікерка. – Люди різні, у кожного характер, сімейні обставини, і моє завдання як управлінця знайти підхід, зрозуміти, підібрати правильні слова, вирішити конфлікт, змусити робити те, що не дуже подобається, але потрібно. Цього всього вчишся безперестанку і не один рік».

Також О. Телятнікова поділилась інсайдами, що всі ресторани, кафе мають свій «термін життя». Вони не можуть функціонувати 20 років в одному ритмі, форматі, не змінюючи при цьому меню, дизайн, інтер’єр, стандарти. Тож треба або робити ребрендинг, або ж зачиняти заклад та відкривати щось нове.

Студентській молоді гостя порадила починати свій трудовий шлях якомога раніше та зауважила, що будь-яка криза – це точка професійного зростання, яка рухає нами.

«Чим раніше ви почнете, тим більше часу у вас буде на помилки. Чим швидше ви пройдете всі необхідні етапи, тим швидше знайдете своє.

Будьте наполегливими, стукайте у всі двері. Міф про те, що у нашій сфері не беруть людей без досвіду – це неправда. Обирайте місце майбутньої праці душею. Потрібно всім серцем любити свою роботу.

Обов’язково моніторте ринок праці, перевіряйте заклад, у якому хочете працювати, відгуки про нього, ставлення до персоналу, корпоративну культуру та своєчасну оплату праці. У вас є всі інструменти для цього.

Вірте в те, що робите, у свої сили. Вивчайте англійську або навіть декілька мов. Ви можете себе дорого «продати» та вільно спілкуватись, маючи хороший багаж знань і мов. Цікавтесь інструментами всіляких платформ для продажів, маркетингом, як працює таргет та людською психологією. У бізнес-закладу може не бути сайту, але точно є сторінки в соцмережах. І пам’ятайте: ви відповідальні за свої помилки та за результат тільки перед собою».