У межах «Тижня PR» на Кафедрі зв’язків з громадськістю і журналістики відбувся майстер-клас Володимира Фесенка, присвячений розкриттю аспектів роботи у створенні власного іміджу.
Студентська молодь університету культури продовжує знайомство з видатними медіа постатями та відомими фахівцями галузі піар, завдячуючи освітньому проекту Кафедри зв’язків з громадськістю і журналістики «Тиждень PR».
Фаховими знаннями, безцінним досвідом з майбутніми піарниками сьогодні ділився український політолог, член Громадської Ради при Міністерстві закордонних справ України, голова центру прикладних політичних досліджень «Пента» Володимир Фесенко.
Завідувач Кафедри зв’язків з громадськістю і журналістики Михайло Поплавський, під довготривалі аплодисменти представив поважного гостя: «Сьогодні ви познайомитесь із відомим політологом, автором більше 80 наукових та навчально-методичних праць, в тому числі декількох підручників з політології, людиною, яку ми поважаємо, цінуємо і любимо Володимиром Фесенком», – і зазначив, що найближчим часом політичний експерт приєднається до потужного професорсько-викладацького складу університету культури.
У свою чергу, пан Володимир щиро подякував Михайлу Поплавському за гідну презентацію та запрошення до одного з найкращих вишів столиці.
− Михайло Михайлович є чудовим прикладом професійного піарника та гросмейстера креативності, адже він власноруч зробив себе брендом, що згодом став рушійною силою у формуванні найвідомішого навчального закладу країни, – зауважив Володимир В’ячеславович, додавши, що брендинг у сфері PR є вдалим інструментом задля формування власного іміджу.
Під час майстер-класу творчим і креативним студентам стало відомо, що образ людини має привертати увагу та бути скандальним, але ніяк не відштовхувати.
Також український політолог поділився з молоддю секретами успішного піарника: «Працюючи у сфері PR, дуже важливо усвідомити технології впливу на громадську думку. Володіти інструментами маніпулювання і якісного переконання, а також співпрацювати з незаангажованими ЗМІ. Візьмемо за приклад назву центру політичних досліджень «Пента». Вона завжди викликає інтерес. А з цього і починається справжній піар».
Цікаво, що у дитинстві Володимира Фесенка приваблювали не іграшки та дитячі забавки, а політика. За його словами, він змалечку знав керівників багатьох держав і вчився читати на політичних статтях і наукових творах.
− Саме тому я і обрав напрям політології, – акцентував спікер. – І тепер, стоячи перед вами, я закликаю вас знайти своє покликання. Адже найголовніше у житті – це професія, що приносить смак задоволення та моральну насолоду. Мій успіх полягає у тому, що я роблю тільки ті речі, що мені подобаються.
Відповідаючи на запитання студентів щодо самореалізації та досягнення власного успіху, Володимир Фесенко неодноразово повторював: «Якщо ви хочете працювати на себе, то починайте діяти вже зараз. Складайте план цілей і відповідно їх виконання з урахуванням усіх ризиків і нюансів. Будьте наполегливими, креативними і незрозумілими. Якщо ваші дії викликають питання, значить технології PR працюють».
Наприкінці зустрічі, український політолог порадив самовдосконалюватись, розвиватись як професіонали та брати за приклад перемоги й успіхи Михайла Поплавського.