Володимир Фесенко: «Якщо ваші дії викликають питання, значить технології PR працюють»

fesen01

У межах «Тижня PR» на Кафедрі зв’язків з громадськістю і журналістики відбувся майстер-клас Володимира Фесенка, присвячений розкриттю аспектів роботи у створенні власного іміджу.

Студентська молодь університету культури продовжує знайомство з видатними медіа постатями та відомими фахівцями галузі піар, завдячуючи освітньому проекту Кафедри зв’язків з громадськістю і журналістики «Тиждень PR».

fesen36

Фаховими знаннями, безцінним досвідом з майбутніми піарниками сьогодні ділився український політолог, член Громадської Ради при Міністерстві закордонних справ України, голова центру прикладних політичних досліджень «Пента» Володимир Фесенко.

fesen02

Завідувач Кафедри зв’язків з громадськістю і журналістики Михайло Поплавський, під довготривалі аплодисменти представив поважного гостя: «Сьогодні ви познайомитесь із відомим політологом, автором більше 80 наукових та навчально-методичних праць, в тому числі декількох підручників з політології, людиною, яку ми поважаємо, цінуємо і любимо Володимиром Фесенком», – і зазначив, що найближчим часом політичний експерт приєднається до потужного професорсько-викладацького складу університету культури.

fesen35

У свою чергу, пан Володимир щиро подякував Михайлу Поплавському за гідну презентацію та запрошення до одного з найкращих вишів столиці.

Михайло Михайлович є чудовим прикладом професійного піарника та гросмейстера креативності, адже він власноруч зробив себе брендом, що згодом став рушійною силою у формуванні найвідомішого навчального закладу країни, – зауважив Володимир В’ячеславович, додавши, що брендинг у сфері PR є вдалим інструментом задля формування власного іміджу.

fesen05

Під час майстер-класу творчим і креативним студентам стало відомо, що образ людини має привертати увагу та бути скандальним, але ніяк не відштовхувати.

fesen08

Також український політолог поділився з молоддю секретами успішного піарника: «Працюючи у сфері PR, дуже важливо усвідомити технології впливу на громадську думку. Володіти інструментами маніпулювання і якісного переконання, а також співпрацювати з незаангажованими ЗМІ. Візьмемо за приклад назву центру політичних досліджень «Пента». Вона завжди викликає інтерес. А з цього і починається справжній піар».

Цікаво, що у дитинстві Володимира Фесенка приваблювали не іграшки та дитячі забавки, а політика. За його словами, він змалечку знав керівників багатьох держав і вчився читати на політичних статтях і наукових творах.

− Саме тому я і обрав напрям політології, – акцентував спікер. – І тепер, стоячи перед вами, я закликаю вас знайти своє покликання. Адже найголовніше у житті – це професія, що приносить смак задоволення та моральну насолоду. Мій успіх полягає у тому, що я роблю тільки ті речі, що мені подобаються.

fesen03

Відповідаючи на запитання студентів щодо самореалізації та досягнення власного успіху, Володимир Фесенко неодноразово повторював: «Якщо ви хочете працювати на себе, то починайте діяти вже зараз. Складайте план цілей і відповідно їх виконання з урахуванням усіх ризиків і нюансів. Будьте наполегливими, креативними і незрозумілими. Якщо ваші дії викликають питання, значить технології PR працюють».

fesen09

Наприкінці зустрічі, український політолог порадив самовдосконалюватись, розвиватись як професіонали та брати за приклад перемоги й успіхи Михайла Поплавського.

fesen12

fesen04

fesen06

fesen07

fesen10

fesen04

fesen06

fesen07

fesen10

fesen04

fesen06

fesen07

fesen10

fesen04

fesen06

fesen07

fesen10

fesen04

fesen06

fesen07

fesen10

fesen04

fesen06

fesen07

fesen10

fesen04

fesen06

fesen07

fesen10

fesen10

fesen10

fesen10