ГоловнаНовини – Механізми та інструменти для онлайн-піару в Україні для виходу на міжнародний сегмент

Механізми та інструменти для онлайн-піару в Україні для виходу на міжнародний сегмент

Механізми та інструменти для онлайн-піару в Україні для виходу на міжнародний сегмент

 

На факультеті PR, журналістики та кібербезпеки пройшов майстер-клас від Ірини Цициліної, засновниці PR-агенції «Be my media», та Артема Гончаренка, президента International Technology Transfer Association (ITTA).

На факультеті PR, журналістики та кібербезпеки пройшов майстер-клас від Ірини Цициліної, засновниці PR-агенції «Be my media», ГО «Культура та спадщина», та Артема Гончаренка, президента International Technology Transfer Association (ITTA), керівника фонду реконструкції та розвитку України, CEO IT PATProfi.

 

 

 

Ірина розповіла, що раніше канали комунікацій були досить обмеженими. Сайтів ще не було. Існувало телебачення, друкована преса та радіо. Зараз практично всі бренди, компанії вже мають свої інформаційні платформи комунікацій: соцмережі, сайти та навіть мобільні додатки. Нині всі конкурують за увагу, адже інформації дуже багато, і саме тому потрібно мати бізнес-стратегію, аби перемогти в цій гонці.

«Піар – це віддзеркалення бізнес-процесів. Не буває бізнесу без піару. Потрібно добре знати, розуміти продукт, бути його користувачем. Ви – це адвокат бренду. Необхідно вірити в продукт і поділяти цінності компанії», – зазначила Ірина.

 

 

 

З її досвіду у стратегії розвитку компанії треба вміти правильно визначити пріоритети, слабкі/сильні сторони бренду, чим він відрізняється від конкурентів, а також відповідати запитам часу та аудиторії. Спікерка також порадила користуватись будь-якою нагодою, аби отримати фідбек від аудиторії. «Маркетинг – це завжди про відносини компанії до команди, команди до клієнтів і навпаки».

Важливими інструментами піарника при побудові маркетингової стратегії, за словами І. Цициліної, є: SWOT-аналіз, 5 сил Портера (інструмент стратегічного планування, розроблений Майклом Портером у Гарвардській бізнес-школі), фасилітація (організація процесу колективного розв’язання проблем у групі).

Окрім того, вагомими механізмами в онлайн-піарі є digital-стратегія – це основа для бренд-стратегії та комунікаційна стратегія, спрямована більше на тексти і контент. «Піар – це обов’язково про тексти. Потрібно вміти говорити про продукт».

На думку Ірини, соцмережі це найшвидший спосіб комунікувати з аудиторією. А перше правило будь-якої комунікації – емпатія та співчуття, особливо в неприємних і форс-мажорних ситуаціях. Візуальний контент теж відіграє не менш важливу роль.

 

 

 

  • Артем Гончаренко, у свою чергу, акцентував, що має бути певна структура у побудові стратегії і маркетингу бренду, а саме:
  • проєкт
  • визначення цілей
  • створення портрету цільової аудиторії
  • команда
  • послуги та продукт
  • головна цінність
  • упаковка продукту
  • аналіз ринку та конкурентів
  • створення сайту, сторінок в соціальних мережах, адвокатів бренду
  • аналітика + планові заходи
  • налаштування веб-аналітики та колтрекінг
  • медіапланування і вибір інструментів просування
  • створення креативів.

Він зазначив, що digital-стратегія – це частина маркетингового плану, де реалізація завдання дорівнює збільшенню продажів, розширенню бізнесу. А бізнес-цілі та медіацілі – це дві сторони однієї медалі.

Артем Гончаренко представив чіткий план цілей маркетингової стратегії з розділом на етапи.

Перший етап. Бізнес-цілі: збільшення прибутку, позиція на ринку, рівень прибутку.

Другий етап. Маркетингові цілі: залучення нових клієнтів, зміна споживчої бази, підвищення лояльності до продукту, зміна навичок використання продукту.

Третій етап. Комунікаційні цілі: створення потреби, стимуляція продажів, підвищення впізнаваності, формування відносин.

Четвертий етап. Медіацілі: охоплення, частота, кліки, конверсія, коефіцієнт конверсії, бюджет, ціна кліка/показу.

Наприкінці майстер-класу спікер розповів чим керуються споживачі, обираючи покупки онлайн чи офлайн, та що впливає на їхній вибір.

 

 

Зв'язатись
Заповни форму і наші консультанти швидко та якісно нададуть тобі будь-яку інформацію зручним для тебе способом комунікації.

    Консультація
    Заповни форму і наші консультанти швидко та якісно нададуть тобі будь-яку інформацію зручним для тебе способом комунікації.