На факультеті PR, журналістики та кібербезпеки відбувся вебінар для майбутніх інтернет-маркетологів.
Спікером стала Юлія Бельченко. Дівчина починала з роботи в рекламному агентстві контент-менеджером, а нині працює у сфері SMM (Social Media Marketing) та є автором курсу із заробітку в Instagram.
В ході вебінару молодь дізналась, що таке особистий бренд, навіщо він потрібен та на чому базується.
«Особистий бренд – важлива річ у ХХІ столітті. Люди купують у людей. Сьогодні ми вже більш свідомо підходимо до покупок.
Особистий бренд – це те, що говорять про вас за вашою спиною. Це ваша репутація», – зазначила Юлія.
Вона розповіла, що соціальні мережі є одним із найпростіших способів зібрати певну аудиторію і заявити про себе, використовуючи різні методи впливу на людей. Важливо правильно вибудовувати особистий бренд, свою сторінку в соцмережах. Оскільки, люди не будуть купувати ваші послуги, якщо вони вам не довіряють.
«Особистий бренд – це потужний елемент продажів. Він робить ваш бізнес менш вразливим у період кризи та змін. Коли люди знають вас деякий проміжок часу, вони вже вам довіряють, стають лояльнішими та швидше приймають рішення щодо покупки вашого продукту чи послуги. Це ваш актив, який не можна просто так відібрати або «перебити ціною». Це любов і довіра вашої аудиторії», – поділилась спікерка.
За її словами, особистий бренд будується на 3-х основних факторах: експертність, особистість і ваші фішки. Це все потрібно транслювати у своїх соцмережах, аби люди вам довіряли.
Експертність – фундамент, на якому повинен стояти ваш блог. Тобто 50% контенту мають бути експертними, якщо ви хочете продавати свої послуги.
Але спочатку потрібно зрозуміти, визначити в чому ви експерт, аби надалі ділитися своїми знаннями та вміннями.
Тож Юлія запропонувала ряд питань, на які кожному необхідно дати відповіді:
«Ви також маєте демонструвати свої сильні якості, як ви боретесь із проблемами. Показувати власний розвиток, роботу над собою, досягнення в обраній ніші, свій потужний кейс.
У блозі ми транслюємо власну особистість. Людям цікаво хто стоїть за цією роботою, придбати річ чи послугу у того, кого вони добре знають», – зауважила менторка.
Студенти дізнались від smm-спеціалістки про певні види контенту, які варто транслювати у своїх соцмережах, таким чином зближуючись з аудиторією.
«Коли ми не показуємо глядачеві процес досягнення мети, то йому абсолютно все одно на наші результати. Людям цікаві ваші мрії. Потрібно показувати шлях до цілі. Весь маршрут проходити разом з ними. Навіть якщо у вас не вийде, вас будуть підтримувати, а якщо вийде – радіти. Мрії об’єднують», – наголошувала менторка.
«У вас обов’язково повинні бути свої фішки, особливості. Ви маєте виділятися (візуально, стилем, особистими якостями, фразами, діями, гумором, домашніми улюбленцями). Це розбавляє ваш контент та ідентифікує вас. Таким чином люди вас запам’ятають, поважатимуть, ставитимуться, як до свого друга», – акцентуваля Юлія.
Але є 2 головні помилки: постійно хайпувати і бути занадто хорошим (ідеальним).
Нині, як стверджувала експертка, переважає мода на натуральність. Люди цікаві своєю простотою, такі, як вони є. Тож, спочатку потрібно себе добре вивчити – зробити «розпаковку» особистості, а потім демонструвати на загал. «І навіть поганий настрій також треба показувати, ділитись переживаннями. Це все природно. Коли ви чесні та щирі зі своєю аудиторією, між вами створюється зв’язок».
Окрім того, спікерка відкрила для молоді формулу «п’яти пальців», яку можна застосовувати у своєму блозі.
Аналіз кожного елемента дозволив ще більше заглибитись в тему особистого бренду.
На прикладі героя однойменного американського серіалу Доктор Хаус Юлія розібрала характер головного героя, який має саме цю тріаду.
«Просіть поради у людей. Завжди має бути комунікація. Тоді і охоплення у вас будуть високі. Підписники мають бути залучені у ваш контент. Враховуйте та запитуйте думку аудиторії, ведіть постійний діалог з нею. Відповідайте на коментарі, особливо перші 30 хвилин після публікації поста. Адже потім, про вас найкраще розкажуть ваші ж клієнти», – ще один важливий кейс пролунав від лекторки.
І наостанок Юлія побажала студентській молоді факультету PR, журналістики та кібербезпеки неодмінно використовувати ці поради й інструменти у своїх блогах: «Транслюйте свою експертність – це головне ваше завдання як майбутніх інтернет-маркетологів. Ваша особистість – це основа. І памятайте: ми самі формуємо думку людей про нас».