У рамках ознайомчої практики від майстра курсу Михайла Харченка на кафедрі івент-менеджменту відбувся стрім з Анастасією Букацелі – digital-маркетологинею, контент-мейкеркою та випускницею університету культури.Вона розповіла студентам про SELF BRENDING та DIGITAL комунікації, як запам’ятовуватись, залишаючись у свідомості людей, і формувати суспільну думку про себе.
За словами Анастасії, self brending – це яскрава самопрезентація, коли бренд в результаті стає частиною життя, соціальним обличчям і другим «Я» особистості.
«Персональний брендинг – це створення образу сильної та розумної особистості у свідомості людей. Це те, як громадськість сприймає вас. Правильно створений селф-брендинг принесе велику вигоду, створить додаткову цінність особистості», – зазначила спікерка.
Вона порадила молоді проаналізувати власну індивідуальність, в якій точці особистісного розвитку кожен знаходиться, свої сильні сторони, чим можна виділити себе серед «конкурентів». «Необхідно виокремити свої основні переваги і направити їх у таке русло, аби навіть конкуренти стали вашими партнерами».
У допомозі над створенням свого «Я» фахівчиня порадила прочитати книгу «Кармічний менеджмент».
Серед основних критеріїв, як побудувати власний бренд, А. Букацелі виокремила:
Також Анастасія акцентувала на важливості створення селф-брендингу для майбутньої кар’єри. «У професійному середовищі у вас мало часу, аби заявити про себе. Те, як ви зможете себе одразу подати, сформує певний образ сприйняття вас громадськістю.
Більшість використовують соцмережі як платформу для розваг, а варто було б для налагодження професійних контактів і позиціонування себе. Ті, хто братимуть вас на роботу, обов’язково переглядатимуть ваші соцмережі, аби сформувати певні враження щодо вашої особи.
На мою думку, фейсбук недооцінений серед молоді, яка б мала знати, що потенційні роботодавці користуються переважно Фб. Тож створюйте професійні аканти у фейсбуці, але і про інші соцмережі не забувайте».
Головні кроки до створення власного бренду в соцмережі, за словами Анастасії, є такими: визначити цілі створення свого бренду; обрати сферу, де ви експерт; сформувати свою аудиторію; tone of voice (голос бренду: певні слова, мовні звороти, які будуть використані в повідомленнях, а також структуру текстів).
До того ж, менторка зауважила, що не варто витрачати себе на все, стати професіоналом у всьому неможливо. Звичайно, потрібно бути всебічно розвинутою особистістю, основний фокус, краще робити на чомусь одному.
«Не бійтесь заявляти світу про себе вже зараз. Ваші студентські проєкти – ваш старт!
Упакуйте свій профіль, створіть контент-план. Публікації є інструментом для вашого самопозиціонування, а успішний бренд – запорука професійного розвитку», – сказала Анастасія Букацелі та побажала молоді не втрачати часу й вже з перших курсів працювати задля успішного майбутнього.