Михайло Поплавський провів для першокурсників мотиваційний майстер-клас, під час якого поділився досвідом створення успішних українських стартапів та надихнув молодь реалізовувати свої ідеї, набувати знань і вмінь для заснування власної компанії чи виведення нового продукту на ринок, а також вірити в себе та бути унікальними.
Ментору вдалося втілити безліч інновацій у різних сферах діяльності, та всі вони були спрямовані на популяризацію українськості.
Мистецькі національні проєкти: Всеукраїнський дитячий вокально-хореографічний телевізійний конкурс «Крок до зірок» – єдиний в Україні дитячий проєкт, участь в якому безкоштовно брали таланти з усіх регіонів України, грандіозний телемарафон української пісні «Пісня об’єднує нас!», що увійшов до Книги рекордів Гіннеса – 110 годин, 4 хвилини і 30 секунд української пісні прославили Україну на весь світ у категорії «Найтриваліший музичний телевізійний марафон національної пісні у прямому ефірі», «Українська пісня року», концертні програми до Дня Матері «Мамо, вічна і кохана», «Шевченківські вечори», телевізійна програма «Шеф-кухар країни», гранд-шоу «З любов’ю до України», «Я – українець» і багато інших.
Ресторанний бізнес Михайла Поплавського також концептуально побудований на популяризації української кухні та її традицій. Фермерське господарство з виготовлення екопродукції було створене для забезпечення здоровим харчуванням українців тощо.
Лідер по життю та генератор ідей розповів про свій найуспішніший стартап – PR-проєкт «Співаючий ректор як технологія», який був створений для розкрутки Київського державного інституту культури і вивів виш на якісно новий прогресивний рівень.
«У стартапі головне – ідея! Хороша ідея, маркетинг і правильний вибір продукту приведуть вас до бажаного результату. Маркетинг – це аналітика, логістика і математика. Потрібно вміти прогнозувати, прораховувати та моделювати результат.
Перші великі гроші прийшли до мене на початку 90-их років. Завдяки точній маркетинговій стратегії, вивченню ринку, я дізнався на що є попит і зайняв потрібну нішу.
У бізнесі повинні бути ідеї, емоції і результат. Моя формула успіху «Емоційний інтелект з творчо-прикладним характером починає і виграє». Весь світ зараз бореться за емоції, просто продуктом ви вже нікого не здивуєте. Він має викликати емоції у споживача, запам’ятатись якоюсь «фішкою» і завоювати прихильність та любов до себе. «Успіх криється у дрібницях» – не забувайте про це! Думайте, де ви можете реалізувати себе через свої сильні сторони!» – акцентував спікер.
Ментор зауважив, що нині, під час війни, найбільш розвиненим і прибутковим є саме малий бізнес. Тому варто пробувати себе в ньому. Особливу увагу він зосередив на соціальних мережах, де можна заявити про себе, створити власний бренд і побудувати прибутковий бізнес.
У своєму майстер-класі Михайло Поплавський спонукав талановиту молодь до рішучих дій, мотивував на успіх та поділився життєвою мудрістю.
«Створюйте стартапи на відповідну цільову аудиторію, вдосконалюйтесь і працюйте на себе, будьте в тренді. Просіть максимум, щоб отримати мінімум. Як би важко не було – рухайтесь уперед до мети.
У вас повинні бути характер, воля до перемоги. Світ любить перших. Будьте першими і перемога завжди буде за вами.
Любіть українське, підтримуйте українське, купуйте українське. Тримаймо разом українську хвилю!» – зазначив М. Поплавський.
Скоро повна версія майстер-класу «STARTUР МАЙБУТНЬОГО» на YouTube каналі Михайла Поплавського.
Бекстейдж з майстер- класу
Переглянути цей допис в Instagram