Від ідеї до реалізації: поради, як створити власний бізнес

 

На факультеті готельно-ресторанного і туристичного бізнесу у форматі онлайн відбувся майстер-клас випускника ФГРіТБ, співвласника «Bunker-cafe» Дмитра Руденка.

Спікер розповів все про відкриття власного закладу: історію та концепцію, інтер’єр, продукцію, меню, постачання, обладнання, посуд, команду, рекламу кафе та роботу під час війни.

image image image

На початку зустрічі Дмитро зазначив, що в університеті культури можна здобути відмінні знання і досвід, аби в майбутньому відкрити власний заклад.

Зі слів співвласника «Bunker-cafe» (що знаходиться у місті Фастів Київської області), історія створення розпочалась з того, що в одному зі столичних закладів Дмитро скуштував гонконгські вафлі, які прийшлись йому до смаку, згодом він почав готувати їх вдома і одного разу запросив друга на дегустацію. Разом вони і вирішили шукати приміщення під кафе, аби готувати там вафлі та інші смачні страви і напої. Знайшовши напівпідвальне орендне приміщення на 100 метрів квадратних, вони з бізнес-партнером мали на меті створити затишне молодіжне місце для відпочинку з ігровою зоною, живою музикою, баром, різноманітним меню та смачними наливками. На початку вони запрошували друзів у закритому тестовому форматі, аби зрозуміти нюанси в роботі та обслуговуванні.

 

 

«Ми орієнтувались більше на молодь. Але на сьогоднішній день люди абсолютно різного віку відпочивають у нас. Навіть дитячі дні народження влаштовуємо.

У планах на майбутнє – відкрити «бункер» побільше. Зробити там ігрову кімнату для дітей з живою музикою», – сказав гість.

Д. Руденко також повідав, що в логотипі закладу зображені кнопки ігрового джойстика, що говорить про наявність ігрової приставки для відвідувачів; чашка – їжа/напої. «Наше лого означає – люди, розваги, напої».

image image image

Щодо створення дизайну інтер’єру закладу, власник поділився, що бюджет був невеликий, тому фарбували, майстрували все своїми руками. Все, як і задумували, вийшло яскравим і веселим.

««Bunkercafe» має повноцінне меню: закуски, салати, снеки. Намагаємось кожні 3 місяці його змінювати або ж вносити корективи, аби гостям було цікаво.

Продукти, які мають бути завжди свіжими: рибу, овочі, ми закуповуємо кожного дня у місті. Або ж виїжджаємо на столичний ринок. У постачальників замовляємо напівфабрикати.

Вже під саме меню ми підбирали обладнання, посуд. До устаткування підійшли серйозно, адже воно має бути надійним, не підвести у момент, коли багато гостей. На кухонному посуді, барному обладнанні, кавомашині та інвентарі бажано не економити, купувати професійне. Пластику не має бути», – акцентував Дмитро.

 

 

Як довідалась із розповіді молодь, на початку відкриття кафе співвласники працювали вдвох. Змінювали один одного у різних робочих процесах, поки не помітили, що не справляються. Сьогодні штат налічує 4 людини: бармен, кухар і Дмитро з колегою.

Рекламою в соцмережах займається позаштатний працівник. Окрім того, «Bunker-cafe» має свій сайт і працює на доставку по місту Фастів.

А з початком повномасштабної війни наш випускник з партнером стали готувати їжу для військових. Назва закладу виявилась максимально актуальною. Жителі будинку, в якому розташоване кафе, почали використовувати його як укриття, утворивши своєрідний пункт незламності.

 

 

На останок теоретичної частини Дмитро підкреслив, що кафе, ресторан і бар – це зовсім різні полюси. І потрібно бути обізнаним у всіх процесах та етапах створення, відкриття й роботи закладу. Тож порадив студентам наполегливо вчитись, читати відповідну літературу, набувати практичного досвіду та проходити різноманітні курси в разі потреби.

Наприкінці онлайн-зустрічі спікер показав молоді виробничі приміщення і зали «Bunker-cafe».

Консультація
Заповни форму і наші консультанти швидко та якісно нададуть тобі будь-яку інформацію зручним для тебе способом комунікації.

    [_date] [_time]